خودم میخواهم باشم

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

خودم میخواهم باشم

 

این روزها

 

بیشتر از هرزمانی

 

دوست دارم خودم باشم

 

دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم

 

نه هراس از دست دادن را

 

هرکس مرا میخواهد بخاطر خودم بخواهد

 

دلم هوای خودم را کرده است

 

همین

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

abji sara & shirin asalam
ساعت12:36---11 بهمن 1392


منصور
ساعت19:32---9 بهمن 1392
هرکسی میتونه بهترین باشه باکاراش خودشو تو دل عشقش همیشه نگه داره
پاسخ:این که صد در صد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:, ] [ 12:45 ] [ شیرین عسل ] [ ]