نمیدونم

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

نمیدونم

 همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت می کنه!

 

گفتم:می دونم!

 

گفتن:این یعنی دوستت ندارهاااا!

 

گفتم: می دونم!

 

 

گفتن:احمق یه روز میذاره میره تنها میشی !

 

… گفتم:می دونم!

 

گفتند:پس چرا ولش نمی کنی..؟!

 

گفتم:این تنها چیزیه که نمی دونم

 



نظرات شما عزیزان:

yasi
ساعت16:07---13 بهمن 1392
kheiliii ghashang bo0d
پاسخ:مرسی عزیز دلم تشکر


abji sara & shirin asalam
ساعت12:30---11 بهمن 1392

پاسخ:شکستن دلت رو نبینم جیگری


منصور
ساعت19:35---9 بهمن 1392
همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت می کنه!











گفتم:می دونم!











گفتن:این یعنی دوستت ندارهاااا!











گفتم: می دونم!

















گفتن:احمق یه روز میذاره میره تنها میشی !











… گفتم:می دونم!











گفتند:پس چرا ولش نمی کنی..؟!











گفتم:این تنها چیزیه که نمی دونم


************


قشنگ بود وبا معنی
پاسخ:چشمات قشنگ میبینه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:, ] [ 13:0 ] [ شیرین عسل ] [ ]