دلم تنگ شده

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

دلم تنگ شده

 دلم تنگ شده برا روزایی که:


شبا اس میدادی" مال خودمی "


روزا بیست بار اس میدادی" دوست دارم "


ولی قهر میکردم،قبل از اینکه بخوابی اس میدادی" آشتی نکردیمااااااا "


" هنوز قهری "


دلم تنگ شده لعنتی . . .



نظرات شما عزیزان:

abji sara & shirin asalam
ساعت12:25---11 بهمن 1392
دوسش دارمــ متن روووووو


ممنونـــــ عزیزمـ
پاسخ:قربانت عزیز دلم
پاسخ: منم عاشق تو هستم


♫[̲̅Ṣ][̲̅ë][̲̅Ᵽ][̲̅ʝ[̲̅ʠ][̲̅ë]♫
ساعت17:05---10 بهمن 1392
موخوای اون آی لاو یو رو بهت بدم؟!!!
پاسخ:اوهوم خیلی خوشگل هستش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, ] [ 13:9 ] [ شیرین عسل ] [ ]