به خاطر تو

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

به خاطر تو

 به خاطر تو خورشید را قاب می کنم و بر دیوار دلم می زنم

 

به خاطر تو اقیانوس ها را در فنجانی نقره گون جای می دهم

 

به خاطر تو کلماتم را به باغهای بهشت پیوند می زنم

 

به خاطر تو دستهایم را آیینه می کنم و بر طاقچه یادت می گذارم

 

به خاطر تو می توان از جاده های برگ پوش و آسمانهای دور دست چشم پوشید

 

به خاطر تو می توان شعله تلخ جهنم را

 

چون نهری گوارا نوشید

 

به خاطر تو می توان به ستاره ها محل نگذاشت

 

به خاطر روی زیبای تو بود

 

که نگاهم به روی هیچ کس خیره نماند

 

به خاطر دستان پر مهر و گرم تو بود

 

که دست هیچ کس را در هم نفشردم

 

به خاطر حرفهای عاشقانه تو بود

 

که حرفهای هیچ کس را باور نداشتم

 

به خاطر دل پاک تو بود

 

که پاکی باران را درک نکردم

 

به خاطر عشق بی ریای تو بود

 

که عشق هیچ کس را بی ریا ندانستم

 

به خاطر صدای دلنشین تو بود

 

که حتی صدای هزار نی روی دلم ننشست

 

عزیزم...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ایرینا
ساعت14:13---14 بهمن 1392
اواعععععععععععععععععع
پاسخ:جانم عزیزم


yasi
ساعت16:04---13 بهمن 1392


ایشششش
ساعت9:44---13 بهمن 1392
بهانه هم اگر میگیری بهانه مرا بگیر
من تمام خواستن را وجب کردم
هیچکس…
هیچکس به اندازه من عاشق تـو و بهانه هایت نیست…


شبنم
ساعت17:30---12 بهمن 1392
سلام عزیز دلم ممنونم که بهم سر زدی گل نازم وب خوشکل ونازی داری خانومی امیدوارم موفق باشی لینکت میکنم فدات شم
پاسخ:مرسی جیگر جوونم فدای تو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 بهمن 1392برچسب:, ] [ 16:59 ] [ شیرین عسل ] [ ]