حذف کنم

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

حذف کنم

 خــــــــــــــدایا

 

انتخاب واحد دنیا را كه خودت برایمان انجام دادی!

 

كاش لااقل سیستم حذف و اضافه ای نازل میكردی.

 

خیلی از واحد ها را باید حذفــــــــــــ كنم.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

منصور
ساعت18:17---14 بهمن 1392
من دنیام با عاشقی درگیره



دست من نیست اینکه دلم میره



میره تا رویای قشنگی که



دستامو دستای تو میگیره



بی اندازه دل به تو می بازم



با احساست روزمو می سازم



هر جای دنیایی دلم اونجاست



هر جایی تو قلب منی بازم



بی اندازه دلخوش این حالم ، کنار تو بگذره هر لحظه و هر سالم



خوشبختی مو پیش تو میبینم ،با تو پر تجربه ی دنیای شیرینم



تو مثل من عاشق احساسی



عاشق این عاشق احساسی



آرومم چون شکل خودم هستی



خوشحالم چون حالمو میشناسی



دل رویای قلب تو میدونه



چون حرفات با قلب تو میخونه



وقتی پیش همدیگه آرومیم



خوشبختی تو مشت دوتا مونه
پاسخ:تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, ] [ 18:8 ] [ شیرین عسل ] [ ]