دریاب مرا

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

دریاب مرا

 از خدا خواستم عادت های زشت را تركم بدهد.
خدا فرمود:خودت باید آنها را رها كنی
.

از او درخواست كردم فرزند معلولم را شفا دهد.

فرمود: لازم نیست، روحش سالم است؛

جسم هم كه موقت است.

از او خواستم لااقل به من صبر عطا كند.

فرمود: صبر، حاصل سختی و رنج است.

عطاكردنی نیست، آموختنی است
.

گفتم: مرا خوشبخت كن.

فرمود: نعمت از من خوشبخت شدن از تو.

از او خواستم مرا گرفتار درد و عذاب نكند.

فرمود:
رنج از دلبستگی های دنیایی جدا و به من نزدیک ترت می كند
.

از او خواستم روحم را رشد دهد.

فرمود: نه تو خودت باید رشد كنی.

من فقط شاخ و برگ اضافی ات را هرس می كنم تا بارور شوی.

از خدا خواستم كاری كند كه از زندگی لذت كامل ببرم.

فرمود: برای این كار من به تو زندگی داده ام.


از خدا خواستم كمكم كند همان قدر كه او مرا دوست دارد، من هم دیگران را دوست بدارم.


خدا فرمود: آها، بالاخره اصل مطلب دستگیرت شد!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

HOSSEIN
ساعت18:25---14 بهمن 1392
درونم غوغاست ...



































ساده میشکنم ...

















با یک تلنگر کوچک ...

















.

















.

















.

















این گونه نبودم ....

















این گونه شدم !!!
پاسخ:بله
پاسخ:تشکر بابت نظر آقا حسین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, ] [ 18:21 ] [ شیرین عسل ] [ ]