عشق من، حلالم کن

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

عشق من، حلالم کن

 

 

 

اگر گاهی ندانسته به احساس تو خندیدم

 

 

و یا از روی خودخواهی فقط خود را پسندیدم

 

 

اگر از دست من در خلوت خود گریه كردی

 

 

اگر بد كردم و هرگز به روی خود نیاوردی

 

 

اگر زخمی كشیدی تو گاهی از زبان من 

 

 

اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من...

 

 

گناهم را ببخش ....

 

 

حلالم کن و بعد دعایم کن



نظرات شما عزیزان:

الی
ساعت22:57---15 بهمن 1392
ک اینطور
پاسخ:الی چی شده؟ هاااان؟ هههه


منصور
ساعت18:48---14 بهمن 1392
خودمون عشقو دروغ میکنیم وقتی ازت خواستم قول بدی اونجا خندیدی یادت رفته خودت نخواستی....
پاسخ:هیچ چیز دلنشین تز از این نیست که مدام نامت را صدا بزنم با یک علامت سوال و تو با حوصله جواب بدهی جان دلم


منصور
ساعت18:40---14 بهمن 1392
چشم های من خسته است.. گاهی اشک گاهی انتظار.. این سهم چشمهای من است.. در امتداد نگاه تو
پاسخ:عشق چیست؟ کوچه ای بی انتها اما دروغ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, ] [ 18:32 ] [ شیرین عسل ] [ ]