الی جوووووونم

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

الی جوووووونم

 دیگر کسی ساده نمی نویسد

 

ساده نمیگوید

حتی ساده نگاه هم نمی کند

و من همچنان چشم هایم به دنبال کسی است که نگاهش ساده باشد

حرف هایش،خنده هایش،گریه هایش ساده باشند

ساده بپوشد

ساده راه برود

ساده دستهایم را بگیرد

ساده ساکت بماند

ساده شلوغ کند

 

 

 

ساده بودم و صادقانه دوستت داشتم اما تو...

 

 



نظرات شما عزیزان:

tak
ساعت10:39---17 بهمن 1392
oh.. shet
پاسخ:بخاطر عشقم نوشتم الی جوون


الی
ساعت16:43---16 بهمن 1392
مرسی عزیزم

خودم عاشق این متنم
پاسخ:فدای تو عزیزم


شبنم
ساعت10:55---16 بهمن 1392
آخ متنت از ته دل من بود لایک عزیزم
پاسخ:مرسی عزیز دلم تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, ] [ 9:18 ] [ شیرین عسل ] [ ]