خدا هست هنوز

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

خدا هست هنوز

 می دانم هر از گاهی دلت تنگ میشود ...

.
همان دل بزرگی که من در آن جای دارم ...
.
آنقدر تنگ میشود که فراموش میکنی من در آنم ...
.
دلتنگی هایت را از خودت بپرس و نگران هیچ چیز نباش ...
.
من هنوز هستم ... [تصویر:  53.gif]
.
هنوز خدایت همان خداست ..
.
هنوز روحت ازجنس من است ...
.
اما من نمیخواهم تو همان باشی ...
.
تو باید از هر زمان بهتر باشی ...
.
نگران شکستن دلت نباش ...[تصویر:  53.gif]
.
میدانی ؟!؟! شیشه برای این شیشه است که قرار است بشکند ... ولی جنس آن تغییر نمیکند ...[تصویر:  53.gif]
.
و میدانی که من شکست ناپذیرم ...[تصویر:  53.gif]
.
و تو مرا داری ...[تصویر:  53.gif]
.
خدایت را... برای همیشه ...
.
چون هر وقت گریه میکنی دستان مهربانم چشمان را نوازش میکند ...[تصویر:  53.gif]
.
چون هرگاه تنها میشوی مرا یافته ای ...
.
هرگاه بغضت نگذاشت صدای محکم و استوارت را بشنوم صدای شکسته شدن دیوار بینمان را شنیده ام ...
.
درست است مرا فراموش کرده ای اما من حتی سر انگشتانت راهم از یاد نبرده ام ...
.
دلم نمیخواهد غمت راببینم ... میخواهم شادباشی ...
.
من این را میخواهم و توهم میتوانی این را بخواهی ... خوشنودی پروردگارت را ...[تصویر:  53.gif]
.
من گفتم(و جعلنا نومکم سباتاً(خواب را برایتان مایه ی آرامش قرار دادیم )[تصویر:  53.gif]
.
و هرشب که میخوابی روحت را نگاه میدارم تا تازه شود ...
.
نگران نباش ...
.
دستان مهربانم قلبت را میفشارد ...
.
شبها که خوابت نمیبرد و فکر میکنی تنهایی ...
.
اما من دل به دلت بیدارم ...[تصویر:  53.gif]
.
فقط کافیست خوب گوش بسپاری ...
.
و بشنوی ندایی که تو را فرا میخواند به زیستن ...
.
.پروردگارت ...
 
 با عشق ... 


نظرات شما عزیزان:

رویا.ب
ساعت23:13---16 بهمن 1392
شنیدم دلت برایم تنگ شده

اما در کناری در آغوش دیگری....
پاسخ:فدای تو عزیزی


شبنم
ساعت19:54---16 بهمن 1392
لایک زیبا بود عزیزم
پاسخ:مرسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, ] [ 16:51 ] [ شیرین عسل ] [ ]