دلم تو را میخواهد

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

دلم تو را میخواهد

 دلم


رمان عاشقانه میخــواهد


که تـــو


آن پسرک بالـا بلــند سینه ستبرش بـاشی


و من


دختركی
سر بـه هـوا


کـه با تمام سر بـه هوابودن هایش


به راه آورد تو و دلت را ...

 

 

images (10).jpg



نظرات شما عزیزان:

HOSSEIN
ساعت22:38---16 بهمن 1392
تا تو هستی که دستانم را بگیری،



آرزو میکنم که هر روز زمین بخورم..



کاش تابستان ها هم هوا برفی بود


پاسخ:عالی عالی مرسییییییی


شبنم
ساعت19:55---16 بهمن 1392
قشنگ بود
پاسخ:فدای تو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, ] [ 16:53 ] [ شیرین عسل ] [ ]