وقتی نیستی

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

وقتی نیستی

 روزهــآے سَخـتـے رو مـیـگـذَرونـــَمــ !



وَقــتے کـﮧ نیستے هَمـﮧ چــیــز تَــنــگــ ـ مـیـشَود


 
نـَـفَــســمـ...


 
دُنــیـــآیــمـ


 
دِلـَــ ـمــ ـ !

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

الی
ساعت20:03---17 بهمن 1392
چه رمانتیک
پاسخ:مرسی ممنونم عزیزی


tak
ساعت10:34---17 بهمن 1392
گاهی وقتها دلم میخواهد بگویم:





من رفتم، باهات قهرم، دیگه تموم، دیگه دوستت ندارم...!





و چقدر دلم میخواهد بشنوم...





کجا....؟ غلط میکنی که میری! مگه دست خودته؟رفتن به این راحتی نیست.




پاسخ: دلم هوای آغوشت را دارد هوای شبی سرد در آغوش زنانه ات هوای نوازشهای بی پایان و زمزمه های عاشقانه ات بگو تمام تو مال من است!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, ] [ 10:18 ] [ شیرین عسل ] [ ]