خودم مرا ببخش

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

خودم مرا ببخش

 من یکــ عذرخواهی به "خودم"بدهکارم!

 

 

برای اینکه:

 

احساساتی بودم ...

 

یک رو بودم ...

 

ساده بودم ...

 

انسان بودم ...

 

 "خودم" من رو ببخش...!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

HANDICRAFT_MARYAM
ساعت10:44---17 بهمن 1392
سلام دوستم.

چه وبلاگ زیبایی داری......

اگه دوست داشتی به منم سر بزن...

و بازم اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم....
پاسخ:سلام چشم حتما خیلی خیلی ممنونم


HOSSEIN
ساعت10:37---17 بهمن 1392
تا تو هستی که دستانم را بگیری،



آرزو میکنم که هر روز زمین بخورم..



کاش تابستان ها هم هوا برفی بود


پاسخ: "زندگـــــی " معنـــی پیچیده ای نــدارد ! همین که " او " باشــد . . . این ، تمـــــــام زندگی است ...!!!


tak
ساعت10:29---17 بهمن 1392
می دونی آدما بین " الف " تا " ی " قرار دارند.











بعضی ها مثل " ب " برات می میرند،





























مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عاشقت می شوند،





























مثل " م " منتظر می مونند تا یه روز مثل " ی " یارت بشن.
پاسخ:مرسی ممنون
پاسخ:ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﺣﻘﺎﯾﻖ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻭﻟﯽ ﺩﺭﮐﺶ ﺧﯿﻠﯽ ﭘﯿﭽﯿﺪﻩ ﻭﺳﺨﺘﻪ ﻣﺜﻞ ﮐﻨﺎﺭ ﺍوﻣﺪﻥ ﺑﺎ ﺟﻤﻠﻪ : “ﺧﺐ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻩ ؛ ﺯﻭﺭ ﮐﻪ نیست”


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, ] [ 10:21 ] [ شیرین عسل ] [ ]