فرمانروا تویی

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

فرمانروا تویی

  בر قــلــب كـ‗__‗ـوچكـ‗__‗ـم


فـ‗__‗ـرماטּ روایـ‗__‗ـے

مـیـــكنـ‗__‗ـے

بــدون ِ هیـــــ ـــچ

نـآئــب السلطنـ‗__‗ـه اے

كســے نمیــدـآنـد چــه

لـذتـ‗__‗ـی دارد

بهــتریـטּ پـ ـادشـاه

تـاریـ‗__‗ـخ را در دل

داشتـــ‗__‗ــن

•o.O [̲̅L̲̅][̲̅o̲̅][̲̅v̲̅][̲̅e̲̅] •o.O

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

tak
ساعت11:43---17 بهمن 1392
یه وقتایی دلم میخواد یکی از پشت چشمامو بگیره





بگه میشناسی؟؟؟؟؟؟؟





بگم هرکی هستی بمون که من خیلی تنهامممممم!!!!!!!!!!!
پاسخ:می گن عناصر اصلی چهارتا هستند آب آتش خاک هوا خوب که فکر میکنم می بینم درسته آبـ✘ـی که از تو دریغ کردند آتشـ✘ـی که به خیمگاهت انداختند خاکـ✘ـی که شد محل سجده ی ما و هوایــ✘ـی که عمریست در دلها انداخته ای!!


tak
ساعت11:41---17 بهمن 1392
زندگی یک هنر است نه یک مسئلۀ ریاضی!

به آن فکر نکن، بلکه از آن لذت ببر...
پاسخ:اگر گاهی ندانسته به احساس تو خندیدم و یا از روی خودخواهی فقط خود را پسندیدم اگر از دست من در خلوت خود گریه ای کردی اگر بد کردم و هرگز به روی خود نیاوردی اگر زخمی چشیدی گاه گاهی از زبان من اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من حلالم کن


HOSSEIN
ساعت10:59---17 بهمن 1392
سلام بامن قهری سر نمیزنی
پاسخ:سلام دادا اره هستم بخاطر وبم که دیگه نیستش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, ] [ 10:56 ] [ شیرین عسل ] [ ]