.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

 خدای من

 فلسفه این اختیارت چه بود؟

 اختیار به ابلیس برای وسوسه من

 اختیار من برای گول خوردن

 خسته ام از این اختیار

 دلم ذره ای جبر میخواهد

 جبر به سوی آغوش تو پرکشیدن

 دلم برایت تنگ شده

 دلتنگیم را دریاب معبود من!!!

 

**برایم دعا کن وقتی می گویم برایم دعا کن

 

یعنی کم آورده ام

از آنهایـے کــﮧ دکتر مے گوید:

 

 

متاسفم فقط براش دعا کنید 

 



نظرات شما عزیزان:

ایرینا
ساعت15:39---19 بهمن 1392
حتما
پاسخ:آورین
پاسخ:مرسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, ] [ 11:50 ] [ شیرین عسل ] [ ]