بمیرم برای خودم

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

بمیرم برای خودم

 برای دل خودم می نویسم...

برای دلتنگی هایم

برای دغدغه های خودم

برای شانه هایی که دیگر تکیه گاهم نیست!

برای دلی که دلتنگم نیست

برای دستی که نوازشگر زخم هایم نیست...

برای خودم می نویسم!

بمیرم برای خودم که انقدر تنهاست!!!

 



نظرات شما عزیزان:

asrefarda
ساعت18:57---17 بهمن 1392
غمها‎

دردها‎

دلتنگیها‎

حجم های گوناگونی دارند‎

غم تو‎

درد تو‎

دلتنگی برای تو‎

حجمش بزرگتر از توان من است‎
پاسخ:مرسی ممنونم


رویا.ب
ساعت16:28---17 بهمن 1392
دیگر تنهاییم را با کسی قسمت نخواهم کرد ......

یک بار قسمت کردم ، چندین برابر شد ........
پاسخ:پس با کی قسمت میکنی هاااااااااااااان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, ] [ 12:18 ] [ شیرین عسل ] [ ]