دلم خونه .....

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

دلم خونه .....

 

 پرم از درده دلتنگی / واسم راهی نمیمونه

تو که خوب و خوشی بی من / بدونه تو دلم خونه

دلم خونه ، دلم خونه

وجودم بی تو داغونه /دلم خونه

 

نمیدونه ، نمیدونه

کسی حاله من و جز خدا، نمیدونه

(دلم خووونه)

دلت خواسته که من هستم / که دنیامو به تو بستم

که هروقت مشکلی باشه / برای تو دمه دستم

ولی من چی؟ کیو دارم؟! که مثله خوده من باشه

که هروقت عشقو کم دارم/ مثله معجزه پیداشه

دلم خونه ، دلم خونه

وجودم بی تو داغونه / دلم خونه

نمیدونه ، نمیدونه

کسی حاله من و جز خدا، نمیدونه

تو که نیستی / پریشونم

دلم خووونه

هراسونم و حیرونم و دیوونه

دلم خونه ، دلم خونه

وجودم بی تو داغونه / دلم خونه

نمیدونه ، نمیدونه

کسی حاله من و جز خدا، نمیدونه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, ] [ 23:11 ] [ شیرین عسل ] [ ]