خوشختی من

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

خوشختی من

 چقدر خوشبختی نزدیکه ،


کنار من که راه میری ...


از این دنیا رها میشم ،


تو که دستامو میگیری...♥

 

 



نظرات شما عزیزان:

HOSSEIN
ساعت13:23---24 بهمن 1392




دفتر ....... من



هرچی دوس داری اسمشو بذار ^__^



زیبا ترین زیبا (جملات تنهایی من)



















خدا را دوست دارم...حافظ را هم...ولی خداحافظ را نه.









ازدرختان جنگل پرسیدند :چرا شما با این عظمت از تکه آهنی به نام تبر می رنجید؟



رنج ما از تبر نیست ،بلکه از دسته آن است که از خود ماست







آدما مثل عکسا هستن

زیادی که بزرگشون کنی

کیفیتشون میاد پایین !!!



نایت اسکین



اسم هر دویمان را در گینس ثبت میکنند !



تو در دروغ گفتن رکورد زدی …



من در باور کردن … !!!











تغییر نکنید ؛ بخاطر اینکه آدمها دوستتان داشته باشند !



خودتان باشید ....

و بدانید آدمهایی که لیاقتتان را دارند ،

خودِ واقعی شما را دوست خواهند داشت … !!!







نمیدونم چه رمزیه لامصـــب . . .

بعضیـــــا میگن "عزیــــــزم" انگار فحــش دادن،

ولی بعضیا به آدم میگن "دیوونـــــه" انگار دنیـــا رو به آدم دادن











دوست خوب اونیکی که وقتی غمگینی تا میگی بیخیال،بیخیال نشه



ما آدم ها موجودات عجیبی هستیم .... وقتی میگیم تنهام بذار ؛ یعنی بیشتر از همیشه به وجودت احتیاج دارم ... !!!











به خاطر دوست داشتنت خجالت نکش ؛ اونی باید خجالت بکشه ، که میدونه دوسش داری اما .... دوست داشتن "بلد" نیست ... !!















طوری نیست آدم واسه کسی که دوسش داره غرورشو از دست بده ، ولی فاجعه است که به خاطر غرورش کسی رو که دوست داره از دست بده.









هیچ هم سکوت ، نشانه ی رضایت نیست

شاید کسی دارد خفه می شود..

پشت یک بغض...




پاسخ:مرسی داداش جوووووون


ایرینا
ساعت12:32---24 بهمن 1392
خیلی خوب بود
پاسخ:فدای شما


newlife
ساعت11:42---24 بهمن 1392
قشنگ بود مرسی
پاسخ:مرسی تشکر


محدثه
ساعت10:14---24 بهمن 1392
سلام عزیزم.وبت خیلی قشنگ بودامیدوارم همیشه موفق باشی.

به وب منم سر بزن.من لینکت کردم تو هم بلینک
پاسخ:فدای تو عزیز دلم مرسی حتما چشم گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, ] [ 10:3 ] [ شیرین عسل ] [ ]