حکایت من

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

حکایت من

 حکایـــــتــــــــ من

حکایت ماهی ِ تُــنگ شکسته ایست

که روی زمین دل دل می زند.....

و حکایـــــتــــــــ تو

حکایت پسرک شیطان توپ بدستی

که نفس های ماهی را شماره میکند .....

 



نظرات شما عزیزان:

ایرینا
ساعت18:42---28 بهمن 1392
هیچی ولش کن
پاسخ:باشه جیگری


HOSSEIN
ساعت23:58---27 بهمن 1392
باغبانی پیرم ، که به غیر از گلها از همه دلگیرم

کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است

عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند

اندکی هم پکرند و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند
پاسخ:چرا داداش حسین؟؟؟؟؟؟؟؟


سحر
ساعت11:46---27 بهمن 1392
برای بغل کردن عشقت



دنبال بهانه نباش



عاشقانه ترین احساس



زمانیست که به یکباره



در اغوشش بگیری


پاسخ:سحر عشقم پس عشق من؟؟؟؟؟؟؟؟


سحر
ساعت11:45---27 بهمن 1392


در انتظار هیچ کس نیستم

اما هنوز وقتی نویز موبایلم روی اسپیکر می افتد

دلم میلرزد ....


پاسخ:مرسی عشقم سحر جوون


ایرینا
ساعت21:08---26 بهمن 1392
دختر اینا چیه گذاشتی؟
پاسخ:چرا جیگری؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, ] [ 12:24 ] [ شیرین عسل ] [ ]