قلب من

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

قلب من

 من به قلبم افتخار می کنم

 

با آن بازی شد !

 

زخمی شد !

  

به آن خیانت شد !

 

سوخت و شکست !



اما به طریقی هنوز کار می کند . . . !

همدم

 

 



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت18:34---30 بهمن 1392
پس ساخته ژاپنه
پاسخ:ههههههههههه شاید


sajjad
ساعت11:07---30 بهمن 1392
آبجی ، جان داداش راستشو بگو !! تا حالا خیانت دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:اره دیدم


حسین
ساعت10:44---30 بهمن 1392
خیلی جالب بود کی با دلت بازی کرده؟؟
پاسخ:مرسی


پاسخ:ی بنده خدایی
پاسخ:هم دوست خودم هم غریبه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, ] [ 10:36 ] [ شیرین عسل ] [ ]