دوستت دارم

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

دوستت دارم

 تمام شهر از بس عاشقی کردند قهارند…



من اما هنوز ناشیانه دوستت دارم !

 

عاشقانه ترین وبلاگ دنیا



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت10:55---30 بهمن 1392


حالا که کار تو شده پر از نیرگ و ریا

حالا که دل تو شده فرسنگ ها دور ار خدا





به من نگو دوست دارم که باورم نمی شه

نگو ففقط تو رو دارم که باورم نمیشه



تو با این چرب زبونیت هی به من دروغ میگی

می خاهی گولم بزنی هی به من دروغ می گی



به من نگو دوست دارم که باورم نمی شه

نگو ففقط تو رو دارم که باورم نمیشه



تو با دله شکسته ام انقده جفا نکن

تو اگه دوسم نداری اینجوری بد تا نکن



به من نگو دوست دارم که باورم نمی شه

نگو ففقط تو رو دارم که باورم نمیشه


پاسخ:گاهی دلت بهانه هایی میگیرد که خودت انگشت به دهان میمانی... گاهی دلتنگی هایی داری که فقط باید فریادشان بزنی اما سکوت میکنی... گاهی پشیمانی از کرده و ناکرده ات... گاهی دلت نمیخواهد دیروز را به یاد اوری،انگیزه ای برای فرداو حال هم که... گاهی فقط دلت میخواهد زانوهایت راتنگ در آغوش بگیریوگوشه ترین گوشه ای... که میشناسی بنشینی وفقط نگاه کنی... گاهی چقدر دلت برای یک خیال راحت تنگ میشود... گاهی دلگیری...شایدازخودت...شاید...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, ] [ 10:36 ] [ شیرین عسل ] [ ]