تنهایی من

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

تنهایی من

 به من می گفت: انقدر دوستت دارم که اگر بگویی بمیر، میمیرم...

 

 

باورم نمی شد... فقط یک امتحان ساده به او گفتم بمیر...

 

سال هاست درتنهایی پژمرده ام...

 

 

کاش امتحانش نمی کردم...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت18:22---30 بهمن 1392
حالا چی میشه یبارم دخترا برای پسرا بمیرن یکی کمتر زندگی بهتر
پاسخ:واسه شمایی که دوست دختر زیاد داری اره شاید بشه


زینب
ساعت13:27---30 بهمن 1392
توی این دورو زمونه همچین نفری پیدا نمیشه عزیزم
پاسخ:میشه ولی در دسترس نیستش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, ] [ 10:39 ] [ شیرین عسل ] [ ]