یادت هست می گفتی....

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

یادت هست می گفتی....

 اگر ترکم کنی روزی ، تمام عمر خاموشم ؟ 

به یادت هست می گفتی : نرو هرگز که من بی تو فراموشم؟ 

به یادت هست می گفتی : که هر لحظه ، شبها ، صدایت هست در گوشم ؟ 

کنون آن روزها رفته 

، تو هم رفتی ، 

اینک من شدم تنها ، 

اسیر دردها ، 

غمها تمام روزها ، 

شبها ، 

ماهها ... 

شکسته در گلو بغضم ، 

به یادت اشک می ریزم 

به یادت ای وجودو هستی من 

به یادت میمیرم 

به یادت ای امید من 

اکنون دور از آشیان میمیرم



نظرات شما عزیزان:

امیر معصومی پور
ساعت16:52---1 اسفند 1391
سلام من مدیر وبلاگ و مالک شرکت نیچر هستم ابن وبلاگ به تازگی شروع به فعالیت کرده بیا با هم تبادل لینک کنیم واسه اتاقت با سالن با هدیه به کسی محصول ما میتونه بهترین انتخابتون باشه. در ضمن وبلاگ خوبی داشتید.مر30
پاسخ:سلام مرسی ممنونم از اینکه به وبلاگم سر زدید باشه حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, ] [ 8:0 ] [ شیرین عسل ] [ ]