دخترک

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

دخترک

 

 ﻫﻰ ﺩﺧﺘﺮ

 


 

 

ﺑﻴﺎ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻢ ﺭﺍﺯﻯ ﺭﺍ ﺑﮕﻮﻳﻢ
 

 

.
 

 

.
 

 

.
 

 

.
 

 

.
 

 

ﭘﺴﺮﻫﺎ ﻋﺮﻭﺳﮏ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ!
 

 


 

 

ﺩﺭﺩ ﺩﻝ ﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻥ ﺭﺍ ﻳﺎﺩ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ!
 

 


 

 

ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ !
 

 


 

 

ﻓﻘﻂ ﺑﻠﺪﻧﺪ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﺑﺎﺯﻳﻬﺎﻳﺸﺎﻥ ﺭﺍﭘﺮﺕ ﮐﻨﻨﺪ!
 

 


 

 

ﭘﺴﺮﻫﺎ ﺍﺷﮏ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ!
 

 


 

 

ﻣﻰ ﺗﺮﺳﻨﺪ ﻣﺮﺩﻳﺸﺎﻥ ﺯﻳﺮ ﺳﻮﺍﻝ ﺑﺮﻭﺩ!!!
 

 


 

 

ﻣﻰ ﺷﻨﻮﻯ؟؟؟
 

 


 

 

ﺗﻪ ﺻﺪﺍﻳﺶ ,ﮔﺮﻳﻪ ﺍﻯ ﺑﻰ ﺻﺪﺍﺳﺖ
 

 
 
 
ﺑﺎ ﻳﮏ ﺍﻏﻮﺵ ﺳﺎﺩﻩ ,
 

 
 
ﻗﻠﺐ ﻫﺮ ﻣﺮﺩﻯ ﺭﺍ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﺑﺪﺳﺖ ﺍﻭﺭﺩ .
 
 

 
 
ﻧﮕﺎﻫﺶ ﮐﻦ !
 
 

 
 
ﻭﻗﺘﻰ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺳﺖ
 
 

 
 
ﻭﻗﺘﻰ ﻣﺮﻳﺾ ﺍﺳﺖ
 
 

 
 
ﻭﻟﻰ ﺩﻟﺴﻮﺯﻯ ﺑﺮﺍﻳﺶ ﻧﻴﺴﺖ !!!.
 
 

 
 
ﭘﺪﺭﺕ ﻭﻗﺘﻰ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﻧﻴﺴﺖ ﭼﻘﺪﺭ ﭘﻴﺮ ﺍﺳﺖ!!
 
 

 
 
ﻣﻴﺪﺍﻧﻢ ﺍﺯ ﭘﺴﺮﻫﺎ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﻰ...
 
 

 
 
ﻣﻴﺪﺍﻧﻢ ﺟﺮ ﺯﻧﻰ ﻣﻴﮑﻨﻨﺪ...
 
 

 
 
ﺑﻰ ﻣﻌﺮﻓﺘﻨﺪ
 
 

 
 
ﺣﺮﻑ ﺑﺪ ﻣﻴﺰﻧﻨﺪ
 
 

 
 
ﺑﺎﺯﻯ ﺑﻠﺪ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ
 
 

 
ﺍﻧﻬﺎ ﺗﻘﺼﻴﺮﻯ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ

 
 
ﮐﺴﻰ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻣﺜﻞ ﺗﻮ ﻧﺎﺯ ﻧﮑﺮﺩﻩ
 

 
ﮔﻞ ﺳﺮ , ﺑﻪ ﻣﻮﻫﺎﻳﺶ ﻧﺰﺩﻩ
 

 
ﺻﻮﺭﺗﺶ ﺭﺍ ﻧﺒﻮﺳﻴﺪﻩ
 

 
ﺍﻭ ﺑﺠﺎﻯ ﺑﻮﺳﻪ , ﺳﻴﻠﻰ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﻳﺎﺩﺵ ﺑﻤﺎﻧﺪ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﻳﺪ ﻗﻮﻯ ﺑﺎﺷﺪ!

 
 
 
ﺩﺧﺘﺮﮎ ...!!!
 

 
ﭘﺴﺮﻫﺎ ﻧﻤﻴﺸﮑﻨﻨﺪ
 

 
ﻣﮕﺮ ...
 

 
ﺑﺪﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﮐﻰ ...
 

 
ﺩﺧﺘﺮﮎ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﺩﺳﺘﺎﯼ ﻇﺮﯾﻒ ﻭ ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﺖ ﭘﺴﺮﻭ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﮐﻦ
 

 
ﻧﻪ ﺑﺎ ﺯﺑﻮﻥ ﺗﻨﺪ ﻭ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﺩﻝ ﻣﺮﺩﻭﻧﺸﻮ ﺑﺸﮑﻨﯽ ...
 

ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺘﺎ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺩﻭﻧﮕﯿﺶ
 
ﺑﺪﺟﻮﺭ ﺑﻪ ﺁﻏﻮﺵ ﻭ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﺗﻮ ﺍﺣﺘﯿﺎﺝ ﺩﺍﺭﻩ...
 

 



نظرات شما عزیزان:

ایرینا
ساعت14:30---5 اسفند 1392
این خیلی خوب بود
پاسخ:مرسی گلم تشکر


sajjad
ساعت6:49---4 اسفند 1392
حالا که اینجا پسرا مورد حمله قرار گرفتن لازم میبینم که دفاع کنم....اولا با دوستی دختر و پسر کاااااااااااملا مخاااااااااااااااالفم..دوما من که وقتی تو خیابون هم راه میرم حتی شرم میکنم مستقیم به صورت یه دختر نگاه کنم !! پس گناه من چیه که ما رو قاطی اون یکی پسرا میکنین؟؟؟..سوما یک انسان حق انتخاب داره و نمیتونه گناهش رو گردن یه پسر یا گردن روزگار بندازه ، خواهرم شما که قصد دوستی با یه پسر رو داری ، اگه اطمینان صد درصد داری که این آقا پسر شما رو به عنوان همسر آیندش قبول داره اون وقت برو باهاش دوستی کن که بازهم این کار یک اشتباااااااااه محضه !!!! انتخاب تو باید زمانی صورت بگیره که یک آقا پسر بیاد خواستگاریت..من که پسرم اینارو به شما خواهرا میگم..الان زمانه جوری شده که حتی به چشمات هم نباید اعتماد کنی !! چه برسه به یه پسر غریبه..چهارما اسلام با ازدواج خیییییییییلی هم مواااااااافقه ، اما ، به دلیل یک سری شرایط اجتماعی سن ازدواج خییییییلی رفته بالا واین یک آسیب جدی برای جامعه اسلامیه و باعث افزایش دوستی های خیابانی میشه...خودتان قضاوت کنید !! ..یاعلی... امضا : سجاد
پاسخ:سلام داداشی باهات موافق هستم نه تا حدی که از این مطلبم بگذرم


آنه شرلی
ساعت12:16---3 اسفند 1392
این پستت عالیه...ولی اکثر پسرا ادای مرد رو درمیارن..وگرنه معلطن یکی نازشون کنه لوس میشند بدجوور...طوری که احساس مرد بودن بهت دست میده

من تجربه شو داشتما البت خدارو شکر الان یه مرد ازهمینایی که گفتی نصیبم شده گوشه شیطون کر...چشم حسود کور
پاسخ:خداروشکر پس سلام منو به گیلبرت برسون ههههههههه


آنه شرلی
ساعت12:14---3 اسفند 1392
خخخخخخخخ شیرینی

عاقا این قلبا وسط وبت خوشمله دیگه این گلا رو بردار

باور کن حجمش رفته بالا سرعتمون میاد پایین خو
پاسخ:چشم


زینب
ساعت16:37---2 اسفند 1392
پسرا جز خیانت هیچ کاری بلد نیستن

فقط بلدن الکی زر یزنن

اینقد نارو خوردم که اگه الان بهشون فحش بدم بازم خالی نمیشم
پاسخ:حرف بی ادبی؟؟؟؟؟؟ ممنوع خانومی جووووووووووون بیخیالشون ارزش ندارن


سحر
ساعت14:46---2 اسفند 1392
در خاطری که تویی ” دیگران فراموشند ،بگذار در گوشت بگویم

” میــخواهــمــــت



این خلاصه ی ، تمام حرفای عاشقانه دنیاست


پاسخ:فدای تو عزیز دلم


sajjad
ساعت6:56---2 اسفند 1392
من رفتم آبجی..آپ های زیبایی بود..ممنونم..اما نیای بهم سر بزنی منم باهات قهر میکنم آبجی !!!
پاسخ:چشم مزاحم میشم


sajjad
ساعت6:49---2 اسفند 1392
زیبا زیبا....لایکههههههه
پاسخ:مرسی داداش سعید تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, ] [ 19:34 ] [ شیرین عسل ] [ ]