عروسی من

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

عروسی من

من اگر عروس تو باشم


دیگر هیچ لباسی برازنده من نخواهد بود


آغوش تو تمام قد من را در بر خواهد گرفت


دیگر هیچ هیچ


آنچه هست تمام مردانگی تو است


که


تن پوش و نگین زنانگی من است

 

 

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

 

 



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت13:27---5 اسفند 1392
خخخخخخ چیست؟؟؟؟؟؟

.

.

.

.



این خارجی ها با ابداع کلمه lol به جای loud out laugh

مثلا خواستن بگن ما خیلی مبتکریم !

اما قهرمانان ایران زمین با ابداع

خخخخخخ به جای ( خیلی خوبه خدایی خیلی خندیدیم خیر ببینی!! )

نقشه دشمنان رو نقش بر آب کردند
پاسخ:مرسیییییییییییییییی


سحر
ساعت17:40---4 اسفند 1392
*به سلامتی ارزوهایی که هیچگاه لمس نکردیم*

*به سلامتی اون که توخیالمونه ولی بی خیالمونه*




پاسخ:200000


سحر
ساعت17:40---4 اسفند 1392
*به سلامتی ارزوهایی که هیچگاه لمس نکردیم*

*به سلامتی اون که توخیالمونه ولی بی خیالمونه*




پاسخ:واقعا مرسی عشقم


سحر
ساعت17:39---4 اسفند 1392
کاش همه خودشون بودن بدون نقاب ونیرنگ ...

کاش همه دل دریایی و روح پاک وبی آلایش داشتن...

کاش همه خوب بودن وبد بودن معنی نداشت...

کاش همه به فکر منفعت خودشون وضرر دیگری نبودن...

کاش همه خوشبخت بودن وبدبختی وجود نداشت...

کاش هیچ وقت ای کاشی وجود نداشت...


پاسخ:ای کاششششششششششششش


sajjad
ساعت6:50---4 اسفند 1392
عکسش بده
پاسخ:چرااااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, ] [ 12:27 ] [ شیرین عسل ] [ ]