سادگی بچگی

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

سادگی بچگی

 

چه ساده شروع شد...

 

 

دختربچه بازیگوش من و پسربچه تغص و شیطون تو ،

 

 

چه بچه گونه خواستشون و به هم

 

 

نشون دادن.

 

 

پسرک بازیگوشت دست دخترک نازم و گرفت و

 

 

گفت: با من دوست می شی؟

 

 

من تنهام، دوست

 

 

 قبلیم یه همبازی دیگه پیدا کرد و من و تنها گذاشت.

 

 

قلب دخترکم لرزید و گفت: منم تنهام، اما می ترسم!

 

 

اگه تو من و تنها گذاشتی چی؟

 

 

پسرک گفت: نترس! من همیشه باهاتم ، مثل یه شیر پشتتم!

 



نظرات شما عزیزان:

آنه شرلی
ساعت9:18---5 اسفند 1392
شیرینی نفله این جینگولا که تو وبته

نمیذاره درست وبتو ببینم...دختر این قلبا فقط قشنگن

بقیه اشون قدیمیه...
پاسخ:بابا بیخیال آنی جوون دیگه


سحر
ساعت17:31---4 اسفند 1392
اگر می خندم به اجبار است

و گرنه ما كجا و دنیای شما كجا ...




پاسخ:مرسی عزیز دلم


sajjad
ساعت6:53---4 اسفند 1392
دختر که از جنس احساسه..به قول آیت الله دانشمند : کافیه یه شعر عاشقانه بگی تا دختر بره به یه عالم دیگه..خواهرم احساست برای 1 نفر باشه فقط برای 1 نفر..و اون 1 نفر هم به قول شما شوملت باشه !!!
پاسخ:دقیقااااا


زینب
ساعت13:12---3 اسفند 1392
بعضي وقتا..

آدما يه کاري ميکنن که ديگه نميتوني دوسشون داشته باشي..

ولي..

عجيب دلت واسه دوست داشتنشون تنگ ميشه...!
پاسخ:اره واقعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, ] [ 12:40 ] [ شیرین عسل ] [ ]