ببخشید

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

ببخشید

 سلام به همه دوستان گلم! 

 

الان که دارم این پست رو میذارم  

 

ساعت حدود 5 بعد ظهر هستش

 

به همه دوستان ی معذرت خواهی بدهکارم

 

ببخشید که دیر به دیر میام به وبلاگاتون نظر میدم

 

بخاطر درسام خیلی زیاد درگیر هستم

 

در اولین فرصت که سرم خلوت شدش میام

 

دوباره مثل همیشه ی آدم اکتیو میشم

 

دوستتون دارم

 

بازم بهم سر بزنید که وقتی اومدم کاراتوت رو جبران کنم

 

باید برم

 

خدانگهدارتون

 



نظرات شما عزیزان:

سَعيد
ساعت9:19---9 اسفند 1392
سلام مرسي آبجي كه اينو گفتي آخه منم به يه همچين مشكلي دچارم

كم به كم ميتونم هر ازگاهي بيام نت...خلاصه اين چه حرفيه.اينايي كه ما مياييم همش از سليقه ي زيباي تو و وب قشنگته.موفق باشي
پاسخ:سلام بر داداشی هههههههه باشه داداشی چشم چشمات زیبا می بینه


nahal
ساعت21:14---7 اسفند 1392
سلام وب قشنگی داری به وب منم سر بزن اگه خواستی لینکم کن وخبر بده تا لینکت کنم
پاسخ:سلام نهال جوون چشم حتما دوست عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, ] [ 16:54 ] [ شیرین عسل ] [ ]