عقب ماندگی سرزمین من

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

عقب ماندگی سرزمین من

 هنوز هم در سرزمین من...

زیرگذر و تونل جای بوق وفریاد است..!

جوانی ماشینش را بیمه قمر بنی هاشم میکند..!

مردی به خاطر کم حجابی به زنش تهمت فاحشه میزند..!

دختری کلید بختش را در دست فال فروشان میبیند..!

 شخصیت های بزرگ سوژه خنده اند{دکتر شریعتی}..!

برای استخدام علم درک شخصیت مهم نیست..!

انگار عقب ماندگی زیر پوست سرزمین من است..



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت14:59---15 اسفند 1392
مملکت من ایران پرچمدار صاحب الزمان مهدی (عج) است..پس زنده بااااااااااااد..هر کی هم ازش بد بگه یقشو میگیرمممممممممم
پاسخ:اوه اوه داداش خشن


amir
ساعت11:41---15 اسفند 1392
عالی...

به وب منم سر بزن...

اگه با تبادل لینک موافقی یهم بگو...

موفق باشی...
پاسخ:چشم حتما


HOSSEIN
ساعت11:07---15 اسفند 1392
عالی بود
پاسخ:مرسی داداشی ممنونم


محدثه
ساعت10:55---11 اسفند 1392
ُسلام اجی.ببخشید چندوقت حالم خوب نبود تو بیمارستان بستری بودم نمیتونستم بهت سر بزنم.لطفا واسه شفای همه ی مریضا دعاکن.راستی واسه چی بهت مدیونم؟؟؟
پاسخ:سلام عزیز دلم چرا آخه؟؟؟؟؟؟؟؟ چون به وبم سر نمیزدی دیگه


آرمــــــــــان
ساعت18:11---10 اسفند 1392
یڪـــ روز خیلی‌ بد

رفتنم رآ ، برآے هَمیشـﮧ ، بآوَر خواهی ڪــــَرد



نآ اُمید خواهی شـ ــُد

وَ مـَن بــــَرآیـــَت چیزی



خوآهم شُـ ـــد

مثل ِ یڪـــ خآطره ے دور

تلخ و شیرین وَلے‌ دور … خیلے‌ دور . .
پاسخ:مرسی ممنونم آقا ارمان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, ] [ 11:44 ] [ شیرین عسل ] [ ]