امروز

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

امروز

 "امروز"

 

یه وقتایی تو این دنیا میرسه که واقعا کم میاری و میگی کجا برم حرفامو فریاد بزنم!؟!

به خودت میای و میبینی هیچ جایی رو نداری.یادت میاد یه موقعه ای،یه وبلاگی داشتی که توش

حرفای دلتو تو جمله های قشنگ میگنجوندی و یه ذره راحت میشدی.

اومدم تا بنویسم تو این وبلاگی که فک کنم کسی دیگه سراغشو نمیگیره.

امروز یکی از اون روزهایی بود که خیلی ها ناخواسته یا خواسته با حرفاشون دردامو یادم

انداختن...!از اون روزایی که دوست دارم تنها باشم و کاری به کارم نداشته باشن!

از اون روزایی که تا صبح با خدا کلنجار میرم و میگم اگه این دردا نبود خیلی خوب میشد

زندگی من!

امروز از خیلی ها دلگیر شدم...

امروز احساس اضافی بودن بهم دست داد!

امروز از خیلی ها بدم اومد!

امروز فهمیدم که شعور ذاتیه و به درس و تحصیلات نیست!!!!!!!!!

امروزفهمیدم که زندگی سخته...ومن باید از این سختی رد بشم، تا به جایی برسم که همه ی اونایی

که منو کوچیک میدونن،از خودشون و افکارشون خجالت بکشن!!

امروز دلم شکست...اما بخشیدم.

امروز...روز سختی بود!

.

.

.

واینو از من داشته باش:آدم های ساده رو هیچ وقت احمق فرض نکن!

اینها خودشون نمیخوان که "هفت خط "باشن.



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت11:34---21 اسفند 1392
سلام شیرین.دمت گرم خیلی خوب بود.اخریش الی بود هفت خط شدن میگم بخدا شدنش آسونه.
پاسخ:مرسی ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, ] [ 11:16 ] [ شیرین عسل ] [ ]