پیامک به خدا

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

پیامک به خدا

 



نظرات شما عزیزان:

؟؟؟؟؟؟؟
ساعت16:06---23 فروردين 1393
عشق و محبت" ردپای خدا در زندگیست



من فقط ردپای تو رو میخوام خدا با ی پیامک میشه بهم بدی خواهش میکنم





مرسی از حضورت
پاسخ:خواهش میکنم قابلی نداشتش


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت17:33---19 فروردين 1393
خداوندا....

به دل نگیر اگر گاهی

زبانم از شکرتک باز می ایستد!!...

تقصیری ندارد...

قاصر است

کم می آورد در برابر بزرگی ات...

لکنت می گیرند واژه هایم در برابرت

در دلم اما همیشه

ذکر خیرت جاریست!!....
پاسخ:واقعا خدا حرفشو گوش کن ببین ازحال منم داره میگه


آنه شرلی
ساعت15:30---19 فروردين 1393
میفرستادم:

دوستت دارم
پاسخ:اونم تورو دوست داره


HOSSEIN
ساعت11:05---17 فروردين 1393
الهی گاهی نگاهی
پاسخ:مرسی حسین ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 فروردين 1393برچسب:, ] [ 10:27 ] [ شیرین عسل ] [ ]