کدوم

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

کدوم

 



نظرات شما عزیزان:

شبنم
ساعت10:54---7 ارديبهشت 1393
ولا دلم نمیاد یکی رو نجات بدم اگه قرار بر مردن یکشون هست جفت رو نجات میدم خودم میپرم پایین ولی اگه واقعا راهی نباشه ومجبور باشم یکی رو انتخاب کنم میگم 2
پاسخ:ی وقت خسته نشی عزیز دلم ههههههههههههه


HOSSEIN
ساعت14:30---5 ارديبهشت 1393
2

.

1

.

ن

2
پاسخ:بالاخره کدومش


ツღm❤fღ
ساعت1:48---5 ارديبهشت 1393
سعی میکنم فرار کنم با خودمم میگم هیشکی ندیدنه شوخی کردم اجی ادموتو تودوراهی نذار دیگهولی نه جدا هخودم میپرم پایین ک اون دوتا نجات پیدا کننفکر کنم این خوب باشه
پاسخ:خب باشه دادا


pari3a
ساعت19:12---4 ارديبهشت 1393
اونی که دوسم داره چون تو این زمونه هر کسی رو دست داشته باشه دلش جای دیگه گیر کرده.....
پاسخ:مثل من


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت14:52---4 ارديبهشت 1393
نمي گم يكي چون خدا بهم 2 دست داده

پس از هر دو دستم نهايت استفاده رو ميكنم
پاسخ:باشه مرسییییییییییی


atefeh
ساعت12:55---4 ارديبهشت 1393
هیچ کدوم
پاسخ:چرا عزیز دلم


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت11:35---4 ارديبهشت 1393
1

نه

2

نه

1

نه

2

اصلا هیچ کدوم من خودم از ارتفاع میترسم خخخخخخ
پاسخ:آخه به توهم میگن پسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ترسووووووو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 10:47 ] [ شیرین عسل ] [ ]