بودن

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

بودن

 

 

بــ9כטּ بــآ بـعـضـیـآ 

  لـیـاقـت نمــے خـ9اכ

اعـصـآب مـیــخـ9اכ

 

ڪـﮧمـآ نـכاریـم ^_^

 

 


نظرات شما عزیزان:

؟؟؟؟؟؟؟
ساعت11:51---6 ارديبهشت 1393
یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم…







یه دل گرفته…











یه زندگی پر از خالــی…











من سرشارم از تنــهایـــــــــی…
پاسخ:واااااااااای چرااااااااااااااا


atefeh
ساعت11:44---6 ارديبهشت 1393
ﺑﻌﻀﻲ ﻭﻗﺘﺎ ﻣﺠﺒﻮﺭﻱ ﺗﻮ ﻓﻀﺎﻱ ﺑﻐﻀﺖ ﺑﺨﻨﺪﻱ....



ﺩﻟﺖ ﺑﮕﻴﺮﻩ ﻭ ﺩﻟﮕﻴﺮ ﻧﺒﺎﺷﻲ....



ﺷﺎﻛﻲ ﺑﺎﺷﻲ ﻭ ﺷﻜﺎﻳﺖ ﻧﻜﻨﻲ .....



ﮔﺮﻳﻪ ﻛﻨﻲ ﺍﻣﺎ ﻧﺬﺍﺭﻱ ﮔﺮﻳﻪ ﻫﺎﺕ ﭘﻴﺪﺍ ﺑﺸﻦ....



ﺧﻴﻠﻲ ﭼﻴﺰﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﺒﻴﻨﻲ ﺍﻣﺎ ﻧﺪﻳﺪﻩ ﺑﮕﻴﺮﻱ....



ﺧﻴﻠﻲ ﻫﺎ ﺩﻟﺘﻮ ﺑﺸﻜﻮﻧﻦ ﻭ ﺗﻮ ﻓﻘﻂ ﺳﻜﻮﺕ ﻛﻨﻲ....


پاسخ:واقعا


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت11:24---6 ارديبهشت 1393
روزگارا که چنین سخت به من

می گیری



با خبر باش که پژمردن من

آسان نیست



گرچه دلگیر تر از دیروزم



گرچه فردای غم انگیز مرا

میخواند



یک باور دارم دل خوشی ها

کم نیست



زندگی باید کرد امید

باید داشت ...


پاسخ:مرسی ممنون


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت11:11---6 ارديبهشت 1393
تو که از همه مهربان تری



پس بخند



اگه نمیدونستی بدون



لبخند نشان مهربانی است





سلام / گفتم نیازی به اجازه نیست

خیلی زیباست فقط داشتم راجب نظراتت تو وب خودم تنهایی میخندیم خخخخخ
پاسخ:ههههههههههههههههههههههههههه حالا چرا میخندیدی؟ مگه چی گفتم


atefeh
ساعت11:10---6 ارديبهشت 1393
لـــــــایـــــــک لـــــــایـــــــک


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت11:05---6 ارديبهشت 1393


لایک
پاسخ:درد خودت بهم اجازه دادیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 10:57 ] [ شیرین عسل ] [ ]