.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

 گاه گاهی یاد آن دلدار بی دل میکنم

 

 


گر چه بودش بی وفا یادش به نیکی میکنم

 


در میان خلوتم گاهی پیامی میدهد

 


من ز آن عشق خرابم باز یادی میکنم

 

کردمش از دیده بیرون تا زدل بیرون رود

 


در دلم آتش به پا شد دیده جیحون میکنم

 

من به او دل دادم و او دل به نا اهلان فروخت

 

گه گداری یاد او خوب و گهی بد میکنم

 


من دگر بازیچه ای دردست دلبر نیستم

 

تا کسی آمد به قلبم زود بیرون میکنم...

 



نظرات شما عزیزان:

HOSSEIN
ساعت13:44---6 ارديبهشت 1393
هـر چہ از دست میـرود بگذار بـرود …



چیـزی ڪہ بہ اِلتمـاس آلـوده باشد نمیخواهمـ …!



هـر چہ بـاشد حتی زنـدگی …!
پاسخ:مرسیییییییییییییی


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت12:55---6 ارديبهشت 1393
بين هزاران ” دیروز ” و میلیون ها ” فردا ”

فقط یک ” امروز ” وجود دارد . . .

” امروز ” را از دست نده . . . !



لايكــــــــــ زيبا بود ...
پاسخ:چشمممم


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت12:42---6 ارديبهشت 1393


بـﻌﻀـﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﺎ ﻋﯿﻦ ﺑـﺎﺭﻭﻥ ﻣـﯽ ﻣـﻮﻧﻦ



ﺍﻭﻟﺶ ﮐـﻪ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﻬﺖ ﻃﺮﺍﻭﺕ ﻣﯿﺪﻥ



ﺷﺎﺩﯼ ﻣﯿﺪﻥ ﻭﻟﯽ ﺁﺧﺮﺵ …



ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﻮ ﺑﺎ ﮔِﻞ ﻭ ﺷﻞ ﯾﮑﯿﺖ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﻣﯿﺮﻥ...



ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺁﺩﻣﺎﯼ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﺻﻔﺖ ﺑﺎﺵ


پاسخ:ای به چشم ههههههههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 12:37 ] [ شیرین عسل ] [ ]