گاهی

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

گاهی

 گاهی تمام تلاشمو میکنم واسه قوی بودن

 

 اینجور مواقع یه حسی درونم میگه چی باعث شده فک کنی من خَرَم ؟!

 

گاهی غصه میخورم از غصه خوردنای بی حد غمخوارم...

 

در حالیکه هیچ کاری ازم بر نمیاد !

 

 گاهی هرچقدرتلاش میکنم واسه همرنگ جماعت شدن

 

 به نتیجه ای نمیرسم!

 

خلاصه گاهی خسته میشم از تصمیمای خودسرانه گاهی داغونم

 

خدا شاهده گاهی از تموم هست و نیست شاکیم



نظرات شما عزیزان:

؟؟؟؟؟؟؟
ساعت12:41---7 ارديبهشت 1393
گفت تا ابدتنهایت نمیگذارم



ابدش چه زود عفو خورد . . .
پاسخ:کاش زندانی ها هم اینجوری عفو میخوردند


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت17:43---6 ارديبهشت 1393
خــ♥ــــدا…. اینقدر تو خودم ریختم





که از سرمم گـَذشـَـَـــَت….



دارم غـَـَـــَرق میشم …



دسـَـَـــَــــَتت کـــَـَــــــجاست
پاسخ:هستش چشم بصیرت میخواد که نداری


HOSSEIN
ساعت13:41---6 ارديبهشت 1393
میگن وقتی لحظه مرگ فرا میرسه دل کندن از رفیق سخت تر از دنیاست



خدایا فقط به عشق رفیق نه به خاطر دنیا ، از مرگ بیزارم !
پاسخ:ای جاااااااااانم


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت12:57---6 ارديبهشت 1393
واااااا
پاسخ:والاااااا


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت12:53---6 ارديبهشت 1393
مردی که کوه را از میان برداشت ؛

کسی بود که شروع به برداشتن سنگریزه‌ها کرد . . .
پاسخ:مرسی سعیییییییید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 12:48 ] [ شیرین عسل ] [ ]