آغوش

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

آغوش

 وقتی آغوشت را به روی آرزوهایم باز می كنی

آنقدر مجذوب گرمای وجودت می شوم

كه جز آرامش آغوشت

تمام آرزوهای خواستنی دیگر را از یاد می برم...

دوستت دارم !

فقط همین!

 



نظرات شما عزیزان:

شبنم
ساعت4:51---12 ارديبهشت 1393
واقعا دوستم داری....مرســــــــــی منم دوستت دارم عاشقتم جیگر طلا
پاسخ:مثل من البته اگه بامن بودی نه آقاتون


honey
ساعت22:31---9 ارديبهشت 1393
خيلي قشنگ بود

ابجي من ك لينكت كردم!!!!!!!!!!!!!


پاسخ:مرسی عزیز دلم تشکر


HOSSEIN
ساعت23:05---7 ارديبهشت 1393
منم تورو دوس دارم
پاسخ:اوه اوه منو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ای کلک
ساعت12:17---7 ارديبهشت 1393
به به اینجا میای اونجا نمیای
پاسخ:چون یکی هستش که نمیخوام اصلا ببینمش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 12:7 ] [ شیرین عسل ] [ ]