تو

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

تو

 آرامشی میخواهم

خلوتي ميخواهم...

تو باشي و من

در كنار هم

تو سكوت كني و من گوش كنم

و من آرام بگويم *دوستت دارم*و تو گوش كني

و آرام بگويي: من بيشتر...

بودنت را دوست دارم

 



نظرات شما عزیزان:

؟؟؟؟؟؟؟
ساعت13:50---15 ارديبهشت 1393
لغت نامه های دنیا را باید آتش زد!!!

جلوی واژه نبودن، نوشته اند:

" عدم حضور شخص یا چیزی "، همین!!!

چقدر نبودن تو را ساده فرض می کنند!!!


پاسخ:بر منکرش لعنت


شبنم
ساعت4:48---12 ارديبهشت 1393
خخخخخ من میام بینتو که آرامشتون بهم بخوره خخخخ
پاسخ:بی خود کردی


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت4:23---12 ارديبهشت 1393
دوره ، دوره ی تنهایی دستها نیست



دوره ، دوره ی تنهایی دلهاست . . .




پاسخ:واقعاااااا


HOSSEIN
ساعت3:29---11 ارديبهشت 1393
عگس قشنگی بود

مطلب خوبیم بود
پاسخ:تشکرررر


sahar
ساعت0:43---11 ارديبهشت 1393
سلووووم..وبت خوجله ب منم سربزنی خوشال میشم
پاسخ:سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟ مرسی جیگری چشم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 13:57 ] [ شیرین عسل ] [ ]