*دختر....

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

*دختر....

 دختر: شنیدم داری ازدواج می کنی .. مبارکه ..


خوشحال شدم شنیدم..



پسر: ممنون ، انشالله قسمت شما..



دختر: می تونم برای آخرین بار یه چیزی ازت بخوام؟؟؟



پسر: چی می خوای؟



دختر: اگه یه روز صاحب یه دختر شدی می شه اسم منو روش بذاری؟



پسر: چرا؟



میخوای هر موقع که نگاش می کنم ..صداش می کنم درد بکشم؟؟



دختر: نه.. !!


آخه دخترا عاشق باباهاشون می شن..

 

می خوام بفهمی چقدر عاشـــــقت بودم...!

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

kaveh
ساعت11:27---22 ارديبهشت 1393
یک طـــــرفه بودن ، همه چیز را خـراب میــکند



از خیـــــــــابانش بگـــــــــــیر ...



تا احساســش...



چی بگم ؟
پاسخ:هرچی دوستداری


sahar
ساعت15:37---20 ارديبهشت 1393
سلووم..خوبی؟کجایی؟
پاسخ:سلام عزیزی مرسی توخوبی


behzad
ساعت20:23---19 ارديبهشت 1393
سردش بود دلم را برایش سوزاندم ..

وقتی گرمش شد با خاکستر قلبم نوشت....

خداحافظ!!!!!!!!!!!
پاسخ:همه همینجوری هستن


sajad
ساعت19:28---17 ارديبهشت 1393
وب جالبی داری مث خودت نازه
پاسخ:مرسی ممنونم مگه شما منو دیدین


atefeh
ساعت18:19---17 ارديبهشت 1393
حوصله ندارم واسه همین واسه طرف از کامنت جبران میکنم
پاسخ:آهان خب باشه جیگری


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت17:47---17 ارديبهشت 1393
پر از اشکم...ولی میخندم به سختی



به قول فروغ که میگفت:



شهامت میخواهد سرد باشی و گرم بخندی...!
پاسخ:مرسییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 17:27 ] [ شیرین عسل ] [ ]