کارت عروسی

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

کارت عروسی

 وَقــتیِ دیـدَمِش پُشتِــش یـِـهِ چیــز قــآیِم کَــردِه بــُود . . .

 

 

مَـنَـم فِـکـر کَـردَم وآسَـم کَـآدُو خـَریـدِه . . .

 

 

 

وآسَـش نـآز کَـردَمُ وُ گُـفتَـم : " دیِـگِـه نِـمـیِ خـوآمِـت "

 

 

 

اُونَـم بِـهِم گُـفـت : " بِـهـتَر. . . بِـیآ ایـنَم کـآرتــِ عَـروُسـیـم . . ."

 

 



نظرات شما عزیزان:

behzad
ساعت11:02---25 ارديبهشت 1393
خبر از من داری؟


خبر از دلتنگی های من چطور؟


و آن پروانه های شادی که در نگاهم بودند


خبرش رسیده که مرده اند؟


هیچ سراغ دلم را میگیری؟


کسی خبر داده که آب رفته ام از خستگی؟


مچاله ام از دلتنگی؟


آه….. که هیچ کلاغی نساختیم میان هم


وجدانت راحت….


خبرهای من به تو نمیرسد
پاسخ:نچ ندارم خب خودت بگو از خودت


نگار
ساعت20:24---22 ارديبهشت 1393
تو هم لینکی شدی مرسی سر زدی

بازم سر بزن راستی وبلاگ تو خیلی باحاله هه

هرهر
پاسخ:فدات جیگری چشم حتما مرسییییییییی


atefeh
ساعت13:10---22 ارديبهشت 1393
دیوانه نیستـــم ،



تنهـــا گاهی دلم می خواهد . .



روبرویم بنشینی،



من در چشمان تـــــو خانه کنم ،



تـــو هـــی پلک بزنــی ،



من هـــی خـــانه خرابت شوم


پاسخ: ای جانم خانمی جووون


؟؟؟؟؟؟
ساعت12:24---22 ارديبهشت 1393
تووو از کجا میدونی واقیه خخخخخ


پاسخ:دزدیمش از ی نفر هم پرسیدم ههههههههههههههههههههه


saeedsingle
ساعت12:14---22 ارديبهشت 1393
توروخدا شیرین این واقعیه؟؟؟

نه بابا الکی نوشتی آره؟
پاسخ:نچ واقعی هستش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 11:53 ] [ شیرین عسل ] [ ]