نمیرسی

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

نمیرسی

 بِ بضی آ بآس گفت:

 


هر چقدم بِ خودت برسے؛

 


بآز بِ من نمیرسے

 



نظرات شما عزیزان:

کاوه
ساعت19:39---5 خرداد 1393
پرستوی عشق...



خودش از من بدبخت تر..



با دیدن این همه نقض و نقص...!



.



.



ازش پرسیدم..



از عشق



چی بگم که همه با شنیدن و خوندنش...



مدهوش شن...



از زیبایی عشق به اوج کمال برن و غش کنن..



.



.



هر چه منتظر شدم چیزی نگفت...



اما حالا منظورشو فهمیدم...



اون *ســـکــــوت* کرده بود. . .!!!
پاسخ:مرسی


یاقوت
ساعت18:06---29 ارديبهشت 1393



پاسخ:بهله


امید
ساعت11:23---28 ارديبهشت 1393
گذشت اون روزا که دخترا مثل مامانشون آشپزی میکردن , حالا مثل باباهاشون عرق میخورن :
پاسخ:گذشت اون زمانی که پسرا مثل باباهاشون سبیل میذاشتتن الان مثل مادراشون ابرو بر میدارن


atefeh
ساعت11:21---28 ارديبهشت 1393
عادت ندارم درد دلم را ،



به همه کس بگویم ..! ! !



پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم.. ،



تا همه فکر کنند . . .



نه دردی دارم و نه قلبی


پاسخ:خدا نکنه جیگری


sahar
ساعت21:42---27 ارديبهشت 1393
سلووووم..به به چ پستای باحالی..مث خودمیا

چ فرقی داره شیرین عسلی من جای آبجی کوچیکتم

مهم دوستی و اخلاقه،سن ک مهم نیس آجی...
پاسخ:سلام فدات شم آجی کوچیک جوونم مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 20:0 ] [ شیرین عسل ] [ ]