شماها

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

شماها

 شمایی که فک میکنی خیلی بارته ماهم به عنوان یه خر زحمت کش قبولت داریم :( (

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت11:01---8 خرداد 1393



پاسخ:ای جان بالاخره خندیدی؟؟


atefeh
ساعت10:51---31 ارديبهشت 1393
فقط ...



دوری نیست که ...



دل آدم رو می سوزونه ...!!



بودن ... و مال تو نبودن ...



دردش بیشتره ...!!


پاسخ:هی روزگار


atefeh
ساعت20:17---30 ارديبهشت 1393
نفرین به عشق و عاشقی



نفرین به بخت و سرنوشت



به اون نگاه که عشقتو



تو سرنوشت من نوشت



نفرین به من نفرین به تو



نفرین به عشق من و تو



به ساده بودن منو



به اون دل سیاه تو


پاسخ:واقعا نفرین


یاقوت
ساعت18:18---29 ارديبهشت 1393
از دست توووو
پاسخ:ههههههههههههههه


محمد-شیرین
ساعت14:08---29 ارديبهشت 1393
خخخخخخخخخخخخخخ همه یجوری خرهستیم من خرم که عاشقت شدم تو خری که دوسم داری
پاسخ:وای تو کی هستی که من دوستت دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


atefeh
ساعت19:48---28 ارديبهشت 1393
دیگر هیچ مزه اى دلچسب نخواهد بود

من تمام حس چشاییم را روى لبانت جا گذاشته ام …


پاسخ:وااااااااااااااااا


عشق2طرفه
ساعت18:02---28 ارديبهشت 1393
خخخخ خدا نکشتت



ایــــــول قشنگ بود
پاسخ:مرسی داداشی جوون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 17:32 ] [ شیرین عسل ] [ ]