حوصله

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

حوصله

 عـزیـــــــــــزم واسـه کســی دوروئـی کن

 

که حوصله همین ی روت هم داشته باشه

 

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت11:01---8 خرداد 1393
این روزااگه کسی حتی بااشک بهت گفت عاشقتم حتمابپرس تاساعت چند...
پاسخ:چشم عشقم


بهزاد
ساعت12:45---3 خرداد 1393
كاش سزای تنهایی مرگ بود…

آن وقت حتی كسی از ترس جانش هم كه شده،كسی راتنهانمی گذاشت…
پاسخ:واقعا


atefeh
ساعت10:51---31 ارديبهشت 1393
تو چــ ــ ه میـــدآنی؟



شـــآید او کــ ــ ه رفتنــــش رآ " نآمـــردی " خوآندی



از تــرسِ " وآبستــگی " رفتــ ه ...


پاسخ:خیلی نامرد بوده حالا بخاطر هرچی که رفته


atefeh
ساعت20:16---30 ارديبهشت 1393
واقعا نیش میزنن !

بیاین وبم مینیون ها رو ببینین

منم تو شوک کارشم

ولی ...

لیاقت نداشت !


پاسخ:دقیقا نداشت دیگه


یاقوت
ساعت18:18---29 ارديبهشت 1393

پاسخ:جان


محمد-شیرین
ساعت14:07---29 ارديبهشت 1393
عزیزم من آدم 1رویی هستم عشق من
پاسخ:بله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


atefeh
ساعت19:48---28 ارديبهشت 1393
مــرا ببــوس،

روزهــای سختــی در پیــش اســت!

بگــذار تــو را

کمــی پــس‌انــداز کنــم!


پاسخ:ولی من هستم عزیزم


عشق2طرفه
ساعت18:00---28 ارديبهشت 1393
خخخخ راست میگه خووب
پاسخ:lvsdddddddddddd
پاسخ:مرسیییییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 17:35 ] [ شیرین عسل ] [ ]