آدم باش

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

آدم باش

 



نظرات شما عزیزان:

یاقوت
ساعت12:33---8 خرداد 1393


جای خالیت مثل کفش سینــدرلا اندازه ی هیچکس نشد



حتی به زور...
پاسخ: واقعا


سَعيــــــــــــد
ساعت11:40---8 خرداد 1393
راس ميگـــــــــه خُــــــــــوب!!! آدم باش ديگه
پاسخ:خب نیشه دیگه چکارش کنم


سارا
ساعت10:52---8 خرداد 1393
فاجعه ی رفتن اوچیزی راتکان نداد،

من هنوزم چای میخورم...

قدم میزنم...

هستم...

اماتلخ تر.....

تنهاتر....

بی اعتمادتر...
پاسخ:سارا جوووون بیخیالش عشقم


عشق2طرفه
ساعت18:51---7 خرداد 1393
دوستت دارم



و اين



تنها كاريست كه آموخته ام ،



کاري که دوست و دشمن



به آن حسادت میکنند .
پاسخ:مرسی داداشی


عشق2طرفه
ساعت8:45---30 ارديبهشت 1393
سلام شیرین عسل خوبی؟ یه چند روزی نیستم بهم سر بزنی هاا باشه؟پاسخ:سلام دادا مرسی تو خوبی؟چشم حتما

عشق2طرفه
ساعت8:43---30 ارديبهشت 1393
تکیه کرده ام به دیواری ازسکوت...



گاه هق هق تنهایی هایم



نقشی ازیادگاری می زند...





یادگاری هایی که هیچکس،



سوادخواندنش راندارد



هیــــــــــچکس....
پاسخ:مرسی دادا


یاقوت
ساعت18:28---29 ارديبهشت 1393
عکس که دیده نمیشه
پاسخ:به منچه هههههههههههههه


محمد-شیرین
ساعت14:00---29 ارديبهشت 1393
مثل من وتو
پاسخ:هاااااااااااان


atefeh
ساعت11:56---29 ارديبهشت 1393
نه صدایش را نازک می کرد

و نه دستانش را ” آردی ” . . .

از کجا باید به ” گرگ ” بودنش شک میکردم ؟!


پاسخ:,واقعا


sahar
ساعت9:56---29 ارديبهشت 1393
aaaaaaaaap kardam
پاسخ:فدات شم جیگرم


عشق2طرفه
ساعت7:52---29 ارديبهشت 1393
وقتی کســـــی در کنـــــــارت هست

خوب نگــــــاهش کــــن

بـــــه تمــــــــام جــــزئیــــــاتــــــــش

به لبخنـــــد بین حرف هایش

به سبــــــــک ادایـــــــــ کلمـــــــــاتــــــــش

به شیــــــــوه ی راه رفتنــــــــش، نشستنـــــــش

به چشـــــم هایش خیره شو

دست هـــــــایش را به حافظــــــه ات بسپار

گاهی آدم ها انقدر سریع میروند ،

که حسرت یک نگاه سَرسَری را هم به دلت میگذارند !
پاسخ:مرسییییییییییی


atefeh
ساعت19:47---28 ارديبهشت 1393
اگر یک روز از زندگی من باقی مانده باشد

از هر جای دنیا چمدان کوچکم را می‌بندم راه می‌افتم

ایستگاه به ایستگاه…

مرز به مرز…

پیدایت می‌کنم ، کنارت می‌نشینم

بهت میگم تا بی نهایت دوستت دارم…


پاسخ:منم دوستت دارم


sahar
ساعت19:14---28 ارديبهشت 1393
واااای...پس تا اون موقع نمیایی؟؟؟؟
پاسخ:کم و بیش میام ولی زیاد نمیمونم


sahar
ساعت19:05---28 ارديبهشت 1393
ایووول..لاین میام...وات اپ هم هستم ولی لاین بهتره..پستامم عین وبمه تو لاین..

این امتحانا فقط زود تموم شه...
پاسخ:باشه فدات شم!! ولی فقط من تا 3تیرامتحان دارم ههههههه


sahar
ساعت19:00---28 ارديبهشت 1393
خخخخ..به جز واتس اپ چی دالی؟؟؟
پاسخ:لاین هم هستم!! فقط همین دوتارو میرمحوصله بقیه جاهارو ندارم


sahar
ساعت18:58---28 ارديبهشت 1393
Mnm tehranam...omadam watsapp bishtar ashna mishim
پاسخ:باشه جیگریییییییییی


sahar
ساعت18:55---28 ارديبهشت 1393
فارس زندگی میکنی؟؟؟؟؟
پاسخ:شیرازی هستم عزیزم


sahar
ساعت18:53---28 ارديبهشت 1393
سیلام عزیزم..خوبی؟

آجی پروفایل وبم فعاله...19امتحانام تموم میشه تا اومدم خونه گوشیمو روشن میکنم میام..

عکساتم باز نمیشه..از اینجا اپ کن...www.8pic.ir
پاسخ:سلام عزیز دلم مرسیتو چطوری؟ باشه


عشق2طرفه
ساعت17:56---28 ارديبهشت 1393
سلام شیرین عسل خوبی؟



عکس واسه من باز نمیشه
پاسخ:سلام مرسی تو چطوری؟ نمیدونم والا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 17:45 ] [ شیرین عسل ] [ ]