بکش

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

بکش

 کنارم گذاشتی که تلخم کنی؟؟


هه…!!!


شرابی شدم “ناب”..

 

حالا حسرتم را بکش…

 



نظرات شما عزیزان:

غزاله
ساعت13:57---14 خرداد 1393
وبت قشنگه پيش منم بيا هاني
پاسخ:مرسی عزیزم


بهزاد
ساعت17:44---12 خرداد 1393
تمــــــــام روزهایی که ...



سرگرمیــــت بودم ؛



زندگی ام بـــــودی !!!!


پاسخ:ولی تو سرگرمی نیستیا


یاقوت
ساعت11:40---11 خرداد 1393
صدایم نکرد



نگفت نرو



رفتم به سوی تنهایی



انتظار شنیدن صدای او که بگوید دوستت دارم برگرد ...



اما هیچ صدایی نمی اید.....



و من هنوز گل ها را یکی پس از دیگری پرپر میکنم



و با خودم میگویم



میای. نمیای .میای ......



ای..... گل بیچاره!!!




پاسخ:مرسی امید ممنونم


عشق2طرفه
ساعت20:05---10 خرداد 1393
کاش تــو بــــودی و مــن . . . !



نـم نـم بـــاران . . .



یـک جـــاده بـی انتهـــا . . .



دســت در دســت هــــــم . . .



بــــــدون چتــــــــر . . . !



زیــر بــــاران . . .



خیـــس خیـــس . . .!!
پاسخ:الا جوون که هستش خخخخخخخخخخخخ


یاقوت
ساعت9:32---10 خرداد 1393


آهای خدااااااااااا

مگه دنیارو نیافریدی تا بنده هاتو امتحان کنی؟

نیگا کن خیلیا اینجا دارن تقلب میکنن.

بعضیا خیلی راحت دل میشکونن.

بعضیا به گریه کردن ما میخندن

ی عده خیلی راحت دروغ میگن.

بعضیا با حرفاشون اشک ادمارو درمیارن.

خدا چرا هیچی بهشون نمیگی؟
پاسخ:خب خدا راست میگه دیگه


بهزاد
ساعت23:06---8 خرداد 1393
من

شعرهایم را

از چشمهای تو می دزدم،

دیوان قشنگیست

چشمانت…
پاسخ:ای جانم مرسی خخخخخخخخخخخخخخخخخ


بهزاد
ساعت23:05---8 خرداد 1393
همه یکسان نیستند……. برف برای کودک فقیر نه زیباست……… و نه رومانتیک
پاسخ:دقیقا مرسیییییییی


atefeh
ساعت17:39---8 خرداد 1393
نفس نمی کشــــــــد هــــــــوا



قـــــــــدم نمی زند زمیـــــــن



سکـــــــــوت میکنـــــد غزل



بــــــــدون تـــــو یعنی همین ...


پاسخ:اوهوم


عشق2طرفه
ساعت17:35---8 خرداد 1393
" مَــــــــرا "



بــــه " دیگــــری " وا مَگــــذار ...



روزی می بینیــــــــمان ...



تــــــــاب نمــــــــی آوری ..............!


پاسخ:چشم


یاقوت
ساعت12:29---8 خرداد 1393
گفتمش دل می خری؟



پرسید چند؟



گفتمش دل مال تو، تنها بخند



خنده کرد ودل ز دستانم ربود،تا به خود باز آمدم او رفته بود،



دل ز دستش روی خاک افتاده بود



جای پایش روی دل جا مانده بود
پاسخ: بس که تکرار کردم نامت را در مرور خاطرات! برای توووووووو ........ برام هیچ حسی شبیه تو نیست ! کنار تو درگیر آرامشم همین از تمام جهان کافیه.. همین که کنارت نفس میکشم . . . برام هیچ حسی شبیه تو نیست تو پایان هر جستجوی منی تماشای تو عین آرامشه .. تو زیباترین آرزوی منی


سَعيــــــــــــد
ساعت11:28---8 خرداد 1393
لايكــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:مرسی سعیییییییییییییید


یاقوت
ساعت11:27---8 خرداد 1393
هر وقت لبخند به دنبال جایی برای نشستن میگردد...آرزو میکنم لبانت آن نزدیکی باشد


لایک
پاسخ:مرسی
پاسخ:ایشاالله


سارا
ساعت11:14---8 خرداد 1393
راستی به این وبمم یسری بزن...

www.naffas33.blogfa.com
پاسخ:باشه عزیزی


سارا
ساعت10:36---8 خرداد 1393
خودتان رادرقلب هیچ ادمی نچپانید...

جانمیشویدفقط چروک میشوید...
پاسخ:چشم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, ] [ 10:13 ] [ شیرین عسل ] [ ]