دوستتون دااااااااااااارم

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

دوستتون دااااااااااااارم

 سلام به همه دوستای عزیزمAvazak.ir30 شکلک های یاهو (1)Avazak.ir30 شکلک های یاهو (1)Avazak.ir30 شکلک های یاهو (1)

 

حالتون چطور مطوره؟ Avazak.ir56 شکلک های یاهو (2)Avazak.ir56 شکلک های یاهو (2)Avazak.ir56 شکلک های یاهو (2)Avazak.ir56 شکلک های یاهو (2)

 

من که عالی عالی هستم Avazak.ir66 شکلک های یاهو (2)Avazak.ir66 شکلک های یاهو (2)Avazak.ir66 شکلک های یاهو (2)Avazak.ir66 شکلک های یاهو (2)

 

ی چند روزی نبودم Avazak.ir100 شکلک های یاهو (3)Avazak.ir100 شکلک های یاهو (3)Avazak.ir100 شکلک های یاهو (3)Avazak.ir100 شکلک های یاهو (3)

 

دلم خیلی واستون تنگ شده بودا Avazak.ir106 شکلک های یاهو (3)Avazak.ir106 شکلک های یاهو (3)Avazak.ir106 شکلک های یاهو (3)Avazak.ir106 شکلک های یاهو (3)

 

ولی دوباره میرم تا بعد از امتحاناAvazak.ir111 شکلک های یاهو (3)Avazak.ir111 شکلک های یاهو (3)Avazak.ir111 شکلک های یاهو (3)Avazak.ir111 شکلک های یاهو (3)Avazak.ir111 شکلک های یاهو (3)Avazak.ir111 شکلک های یاهو (3)

 

یادتون نره به وبلاگم سر بزنیدا Avazak.ir97 شکلک های یاهو (3)Avazak.ir97 شکلک های یاهو (3)Avazak.ir97 شکلک های یاهو (3)Avazak.ir97 شکلک های یاهو (3)

 

وگرنه تا آخر عمرتون مدیون هستیداAvazak.ir117 شکلک های یاهو (3)Avazak.ir117 شکلک های یاهو (3)Avazak.ir117 شکلک های یاهو (3)Avazak.ir117 شکلک های یاهو (3)Avazak.ir117 شکلک های یاهو (3)

 

خب دیگه فعلا هستم تا وقتی که برم واسه امتحاناAvazak.ir131 شکلک های یاهو (4)Avazak.ir131 شکلک های یاهو (4)Avazak.ir131 شکلک های یاهو (4)

 

همتون رو دوست دارم خیلی خیلی خیلی زیاد Avazak.ir137 شکلک های یاهو (4)Avazak.ir137 شکلک های یاهو (4)Avazak.ir137 شکلک های یاهو (4)Avazak.ir137 شکلک های یاهو (4)

مواظب خودتون هم خیلی باشیدAvazak.ir142 شکلک های یاهو (4)Avazak.ir142 شکلک های یاهو (4)Avazak.ir142 شکلک های یاهو (4)Avazak.ir142 شکلک های یاهو (4)

 

سحر جوووووووووونم ، پریسا عشقم، عاطی با معرفت، داداش محمد و عشقش الی جوون، یاقوت بی معرفت و بیقیه دلم واستون خیلی تنگ میشه ولی دبواره بهتون سر میزنمAvazak.ir151 شکلک های یاهو (4)Avazak.ir151 شکلک های یاهو (4)Avazak.ir151 شکلک های یاهو (4)

 



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت18:44---25 خرداد 1393
بودنت را دوست دارم

وقتی مرا دربر میگیری

و به آغوشت سفت مرا می فشاری

وادارم می کنی که به هیچ کس فکر نکنم

جز تو !!!
پاسخ:واقعا


parisa
ساعت17:04---25 خرداد 1393
مردی؟!

هر چقدر مغرور!

هر چقدر صادق!

هر چقدر ساده!

هر چقدر جذاب!

هر چقدر مکار!

درست...

اما گاهی برای فتح یک وجب از جغرافیای زن باید به زانو بیفتی...
پاسخ:واقعا


parisa
ساعت20:49---23 خرداد 1393
رفــتــﮧ ای ؟

بـــﮧ درک !

هنــوز هم بهـــتریــن هـا وجـــود دارنـــد

دنــبال ڪسی خواهــــم رفــت ڪــــﮧ مــرا

بـــﮧ خاطـــر خــودم بــخواهـد

نـه زاپــاسی برای بازیـچـه بودن...
پاسخ:عالی


parisa
ساعت20:48---23 خرداد 1393
شیرینم نمیخوای بیای دلم برات تنگ شده اجی
پاسخ:شرمنده جیگری


عشق2طرفه
ساعت8:58---22 خرداد 1393
خخخ درسته زن داریم ولی اینا رو میگم تا شماها ازشون استفاده کنید
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


عشق2طرفه
ساعت18:26---18 خرداد 1393
تنهایی من از اونجایی شروع شد
که ، میان این همه ” بود ”
منتظر یکی بودم که “نبود “…
پاسخ:بابا تو که زن داری دیگه این جملات چی هستش که میگی


عشق2طرفه
ساعت18:25---18 خرداد 1393
رسم ” خوب ” ها همین است

حرف آمدنشان شادت می کند

و ماندنشان

با دلت چنان می کند

که هنوز نرفته

دلتنگشان می شوی...

***

دلم به بهانه ندیدنت گریست

بگذار بگرید و بداندهر چه خواست همیشه نیست ...
پاسخ:مرسی داداشی جووووووون


atefeh
ساعت11:41---17 خرداد 1393


ازم پرسید: من مال توام؟

گفتم: آره مال خوتم.هر کاری دلت میخواد باهام بکن.

گفت: هرکاری؟

گفتم: هر کاری...

تنهایم گذاشت و رفت.


پاسخ:وای چه نامرد


شبنم
ساعت11:33---17 خرداد 1393
سلام عسل خوشکل و نازم چطوری عزیز دلم...منم خوبم تو خوب باشی جیگر
پاسخ:سلام بر عشق خودم مرسی فدات شم


sajjad
ساعت10:23---17 خرداد 1393
انشاالله موفقیتتون رو به ما خبر بدید ...راستی برگشتید به من حتما اطلاع بدید
پاسخ:سلام چشم حتما


عشق2طرفه
ساعت11:59---15 خرداد 1393
آدم ها مثل کتابند برگرفته از مطالب جالب از روی بعضی ها





باید مشق نوشت





از روی بعضی ها باید جریمه نوشت





بعضی ها را باید چند بار خواند تا معنی شان را فهمید … و بعضی ها را باید نخوانده کنار گذاشت …
پاسخ:اره دقیقا


بهزاد
ساعت12:33---14 خرداد 1393
تنهایی یعنی

شانه ای باشد و اما...

دست های تو

پناه اشک هایت شود‎
پاسخ:اوهوم


نازنین
ساعت13:43---13 خرداد 1393
از وبم خوشت نیومده لینکم نکلدیچلا اپ نیستی
پاسخ:چرا عزیزم ببخشید معذرت الان لینک میکنم


atefeh
ساعت12:00---13 خرداد 1393
فضاﮮِ مجازﮮِ واســـه بعضــــیا مثل بهشت زهراست...



واســـہ سر زבטּ بـــہ اونــﮯ ڪــہ בوستش בارטּ...



ولــﮯ בیـــــگــہ نــבارنـــــــش...!



براﮮِ آروم ڪرבטּ בل خودشوטּ میرטּ توﮮِ پروفایلش...



با یـــہ בنیا حسرت و خاطره فقط سڪوت میڪنـــטּ



و ڪامنت בوستاﮮِ تازشو میخونیــטּ


پاسخ:اره دقیقا عشقم


شبنم
ساعت19:34---12 خرداد 1393
سلام عزیز دلم من از سفر برگشتم ببخشیدکه نبودم سر بزنم بووووووووس
پاسخ:به به سلام بر عشق خودم چطوری بی معرفت؟ خوبی؟؟


عشق2طرفه
ساعت17:51---12 خرداد 1393
دلـــــــم که میگیرد ...









به خـــــودم وعــــده روزهــای خــــوب را میـــــدهم....













از همـــــان روزهای خوبــــــی کـــــه....













سالهــــاست به امیــــد رسیـــدنشان تقویــــم را خــط خـــطی میـــکنم....
پاسخ:ایشااله داداشی جوون با زن داداش


عشق2طرفه
ساعت20:04---10 خرداد 1393














دوستت دارم



جزییات چشم های تو کلیات زندگی منه



دوستت دارم مث همیشه ......



سلام ...



اینجا یه نقطه از ایرانه ...



اینجا یه نقطه از ایرانه و مردمش مث همه ی آدم ها احساس دارن ....



اینجا شهر منه ....



و این منم ....



کسی ک احساسش رو به کسی الکی نمیده ....



غرورش براش مهمه ....



تنها فقط برای یه نفر تا حالا ازش گذشته ...



اره واسه خانوم خیر ...



این وبلاگ کوچولو شده کلبه ی دلتنگیاش و وقتاز دلتنگی لبریزه می یاد سراغش ...



خانوم خیر مث همیشه فقط یه جمله " دوست دارم "



بیشتر از خودم ....



اندازه ی خدا ....



تمام نوشته های اینجا رو با تمام وجود ب شما تقدیم میکنم ....



خوش اومدی به دلتنگیام خانمم ....

نوشته شده در پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:,



ساعت 11:6 توسط sahel| نظر بدهيد |



مث همیشه " دلتنگم "



گاهی دلتنگ میشم .......



دلتنگه خنده هاش ....



خیلی قشنگ می خنده ....



درست مث فرشته ها ....



گاهی برام سواله چرا ایقد عاشقشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



ولی خیلی ملوسه ..............



مث نفسا میمونه ..........



وقتی با ماشین وارده مدرسه میشه قلبم میخواد دربیاد .....



وقتی هم دیگه داره میره نفس تنگی میگیرم ...



هنوز نرفته دلم براش تنگ میشه ..............



خیلی دوسش دارم ...........



حتی نمیتونم ببینم یه دانش آموز غیر از منم باهاش حرف بزنه ...........



حسود نیستما ....



اصلا ........



ولی خوشم نم یاد ...........



گاهی به کیفش و موبایلشو حتی دست گیره ی اتاقش هم حسادت میکنم که میتونن ببیننش هر روز ....



کاش من دستگیره ی درتون بودم .............



کاش اصن کفشتون بودم ................................



دلم تنگیده خانوممم .....

نوشته شده در شنبه 10 خرداد 1393برچسب:,



ساعت 19:36 توسط sahel| نظر بدهيد |



دوستت دارم ....



با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا





بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !





خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام …





تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :





دوستت دارمــ خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا





براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

نوشته شده در جمعه 9 خرداد 1393برچسب:,



ساعت 1:33 توسط sahel| نظر بدهيد |



واقعا ....



چی می تونه از این لذت بخش تر باشه







صبح که از خواب بیدار می شی







این SMS رو از کسی که دوسش داری ببینی







.







.







.







.







.







صبح بخیر خانمی ...



دوست دارم ...









نوشته شده در جمعه 9 خرداد 1393برچسب:,



ساعت 1:30 توسط sahel| نظر بدهيد |



اجازه نمیدم ....



هَر ڪَس هر جـآ ڪـِﮧ בلَش مـیخواهَـב، بِـایستـــَב !







اَمّـا مـــَــטּ.بــِﮧ ڪَسی اِجآزه اینڪِﮧ بــِﮧ جآﮮ تــو בر قَلبِــ مـَـטּ







بنِشینَـב رآ نخواهـــــم בآב.... قلـب مــــَـن ـفقـَــــط جـــآﮮ







" توســــــــــــــتــــــــــــ ـ"
پاسخ:مرسی محمد تشکر


سارا
ساعت11:59---10 خرداد 1393
احساس بیسکوییت تردی رودارم

که باتلنگری میشکند...
پاسخ:وای چرا


بهزاد
ساعت23:10---8 خرداد 1393
موفق باشی اومدی بهم سر بزن
پاسخ:سلام مرسی تشکر چشم حتما


نازنین
ساعت19:52---8 خرداد 1393
سلام گلم وب زیبایی داری لینکت کردم
پاسخ:سلام عزیزم مرسی تشکر چشم حتما


atefeh
ساعت17:41---8 خرداد 1393
عــــــــــــــاطـــــــــــــ ـی بـــــــا معرفت مـــــــــــــــــــــنـــــــ ـــــــمــــــــــــــــــــــ ــــــ
پاسخ:اره جیگری تو هستی دیگه


atefeh
ساعت17:40---8 خرداد 1393
من دلم تورامیخواهد

تویی که با ابرهای سیاه آسمان دلم

با باران چشمانم

می آیی

می آیی ابرهارا با دستان نوازشگرت کنارمیزنی

اشک چشمانم را پاک می کنی

وچون شعله ی خورشید درقلبم نور و روشنی را می افروزی‎

من دلم تورامیخواهد

تویی که ندارمت اما آرزویم شده ای


پاسخ:من هستما


saeedsingle
ساعت15:01---8 خرداد 1393
هرچند از من خدافظی نکردی

ولی خب ایشالا موفق باشی

و امتحانات رو خوب خوب خوب

بدی..

منتظرت هستیم

بابای
پاسخ:مرسی سعید شرمنده داداشی


عشق2طرفه
ساعت12:53---8 خرداد 1393
در انتظار آن دست هایم







که برایم کمی بابونه وحشی بیاورند







شاید کمی آرامم کنند...







در گوشَت میگویم







بابونه بهانه است







بی تــــــــــو،







بابونه ها هم آرامم نمیکنند









دست هایت را برایم بیاور...‏



سلام شیرین خوبی؟؟؟ رسیدن بخیر خوش گذشت؟؟ باشه حتمأ بهت سر میزنم به شرط اینکه قول بدی درساتو خوب بخونی و بعد از امتحانات با خبر خوش بیای نت خخخخخ
پاسخ:چشم محمد حتما


سارا
ساعت12:28---8 خرداد 1393
حالا کجا رفته بودی؟؟؟؟؟
پاسخ:رفتم رشت!!


یاقوت
ساعت11:39---8 خرداد 1393
fوب هم فهمید بی معرفتی خخخخ

عه عه اومدی که پس معرفت داری
پاسخ:اره دارم پس چی فکر کردی


یاقوت
ساعت11:24---8 خرداد 1393
???????





_█████____████

___████__████_███

__███____████__███

__███_███___██__██

__███__███████___███

___███_████████_████

███_██_███████__████

_███_____████__████

__██████_____█████

___███████__█████

______████ _██

______________██

_______________█

_████_________█

__█████_______█

___████________█

____█████______█

_________█______█

_____███_█_█__█

____█████__█_█

___██████___█_____█████

____████____█___███_█████

_____██____█__██____██████

______█___█_██_______████

_________███__________██

_________██____________█

_________█

________█

________█

بی معرفت خودتی خخخخ
پاسخ:سلام خوبی؟؟؟؟؟ ببین دیگه وب سایتت باز نمیشه


shahin
ساعت10:39---8 خرداد 1393
web loget kheili jaleb bud,
پاسخ:مرسی شاهین تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 خرداد 1388برچسب:, ] [ 10:15 ] [ شیرین عسل ] [ ]