میشکنم

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

میشکنم

 من را ببین، همچنان ایستاده ام…


آن کسی را که فکر میکنی میشکند بی تو،

 

میشکند امثال تو را

 



نظرات شما عزیزان:

یاقوت
ساعت19:58---25 خرداد 1393
مسئله نبودنت خیلی سخت شده

ولی من فقط با بودنت تمرین کرده بودم

نبودنت رو هنوز یاد نگرفتم

چطور تونستی ازم امتحان بگیری ؟
پاسخ:خب بهت یاد میدم بعدا امتحان میگیرم خخخخخخخخخخخخخخخخخ


لیدیا
ساعت18:57---25 خرداد 1393
وبت عالیه...
به منم سربزن
پاسخ:چشم اومدم


رویا.ب
ساعت3:14---16 خرداد 1393
سلام شیرینم سلام عسلم


دلم برات تنگ شده بی معرفت


همیشه دوستت دارم(آفتاب خزونی)
پاسخ:به به سلام بر عزیز دلم چطوری خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منم دلم واست شده با معرفت


sahar
ساعت18:58---11 خرداد 1393
سلوووووووم..خوبی؟

یکی بدجور کپی میکنه میخوام حالشو بگیرم با کمال پرویی هم میگ خوشت نمیاد هررری!!!

sahar-alone78ایدی لاینمه..

متاسفانه خط ندارم دیگ..تازه ببینم گوشی لاین دارمژه رو اصرار کنم روشنش کنم...

شیرین عسل عشقم لو رفت از دسش دادم


پاسخ:وای چراااااااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:, ] [ 18:30 ] [ شیرین عسل ] [ ]