تو

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

تو

 تو را من “تو” کردم


وگرنه “او” هم زیادت است


پس اینقدر برایم ،شما,شما نکن…

 



نظرات شما عزیزان:

یاقوت
ساعت23:08---18 خرداد 1393
آدمهای خوب از یاد نمیرن از دل نمیرن از ذهن نمیرن

ولی زودتر از اینکه فکرش رو بکنی از پیشت میرن
پاسخ:دقیقا خخخخخخخخخخخخخخ


امین
ساعت13:49---17 خرداد 1393
عووووووووووووووووووووق
پاسخ:چیه


atefeh
ساعت11:41---17 خرداد 1393


{دختــر} کــه بـاشــی

{هـــزار بــار} هــم کــه بگـویــد :

دوستـــــــت دارد !

بـازهــم خواهــی پـرســـید :

{دوستــم} داری ؟

و {تـه دلـت} همیشــه خواهــد لــرزیـد !

دختــر کــه بـاشــی هــرچقــدرهــم کـه {زیبــــا} بـاشــی

نگــران زیبـــاترهایــی میشــوی کـه {شایــد} عاشــقش شوند !

هــر وقت کــه صدایت میکنــد :

{خوشــ♥ـگلم}

خــدا را شکــر میکنــی کــه در{چشمــان} او زیبایــی !

دســـــــت خـودت نیسـت

{دختـــر} کــه بـاشــی

همـــه {دیوانـــگی} های عالم را بــلدی . .


پاسخ:اره واقعا


sajjad
ساعت10:21---17 خرداد 1393
اوه اوه حالا چرا اینقدر عصبانی
پاسخ:دیگه دیگه مدلش هستش خخخخخخخخخخخخخخخخ


کاوه
ساعت9:18---17 خرداد 1393
" دلــــم

پُـــر از زخـمـهـایـی سـت

کـه قـرار اسـت وقـتـی بـزرگ شـدم

فـرامـوشـشـان کـنـم ... ! "
پاسخ:چرا آخه


عشق2طرفه
ساعت12:00---15 خرداد 1393
همه ی فصل جوونیم پا به پای عاشقی رفت





تا رسیدم به تو عمرم مثل عطر رازقی رفت





دل من تو این جزیره واسه هر دلی پناه بود





لب ساحل تک و تنها چشم به راه قایقی رفت





دیگه حوصله ندارم خسته ام خسته ی خسته





روی کتفم جای زخم و دلم از همه شکسته





اگه آهم سینه سوزه یا که حرفام پردرده





پشت این همه ترانه عاشقی جلوه نشسته





دست خالی شدم اما غزل غزل ترانه دارم





واسه امروز کوله باری پر از خاطره دارم





هم نفس تا تو رسیدی تازه شو عمر بهارم





واسه عاشقانه خوندن یه نفس فاصله دارم
پاسخ:تشکر


sahar
ساعت12:40---14 خرداد 1393
سلام عزیزم...

اینم یکی دیگ از وبامه..

خواستی نظر بزاری تو بلاگفا نباید ادرسع وبتو بزنی چون رد نمیشه...دوس داشتی با اسمت

نظر بزار من میفهمم ...بوووووووووس:|
پاسخ:سلام جیگر خودم چشم حتما


بهزاد
ساعت12:34---14 خرداد 1393
چشم می دوزم به فردا‎

به فردایی که چه بخواهم و چه نخواهم خواهد آمد‎

می خواهم زندگی کنم‎

میخواهم ازدیروزم تجربه ای بردام‎

با امروز مخلوط کنم‎

و فردایی زیبا بسازم‎
پاسخ:انشاالله


مجید
ساعت7:18---14 خرداد 1393
نتیجه ـﮯ زندگـﮯ چیز هایـﮯ نیست



که جمع مـﮯکنیم



قلبهایـﮯ است که جذب مـﮯکنیم!
پاسخ:دقیقا


sahar jojo
ساعت14:42---13 خرداد 1393
دلت را هنـــگــامــی غم مـی گیــرد











که نــگــاهــت به دستـــانِ گـــره خورده ی دو آدم خیـــره مـــی مـــاند ..
پاسخ:واقعا


atefeh
ساعت12:04---13 خرداد 1393
اینمــ میکشــم شآید گیج شـــم,,,



نفهمـم کجآم ، نفهــمم چــی میخوآم,,,



نفهــمم چرآ دوستـآم میــرن دیگهـ نمیــآن,,


پاسخ:ولی من که هستم جیگری


سارا
ساعت18:34---12 خرداد 1393
روزگارلعنتی هرسازی که زدی رقصیدم،

بی انصاف یکبارهم توبه سازمن برقص،

ببین دلم چه شوری میزند...
پاسخ:ّیخیال دنیا ارزششو نداره


عشق2طرفه
ساعت17:52---12 خرداد 1393
چند بـــــــار دیگر تكرار شـــــــود



رفتنهـــــــای بی خبـــــــر



تـــــــا باورمان شـــــــود



بی خبـــــــر می رود



انكه مـــــــاندنی نیست
پاسخ:نمیره بخدا اگه طرفش ازش بخواد


بهزاد
ساعت17:40---12 خرداد 1393
ـَﻌﻀـﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﺎ ﻋﯿﻦ ﺑـﺎﺭﻭﻥ ﻣـﯽ ﻣـﻮﻧﻦ



ﺍﻭﻟﺶ ﮐـﻪ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﻬﺖ ﻃﺮﺍﻭﺕ ﻣﯿﺪﻥ ﺷﺎﺩﯼ ﻣﯿﺪﻥ



ﻭﻟﯽ ﺁﺧﺮﺵ …



ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﻮ ﺑﺎ ﮔِﻞ ﻭ ﺷﻞ ﯾﮑﯿﺖ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﻣﯿﺮﻥ



ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺁﺩﻣﺎﯼ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﺻﻔﺖ ﺑﺎﺵ



ﺗﻮ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﺧﺎﮐﯽ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﺁﺧﺮﺵ ﮔِﻞ ﺑﺸﯽ
پاسخ:اوهوم دقیقا


saeedsingle
ساعت12:33---12 خرداد 1393
اره والا




پاسخ:بهله دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:, ] [ 11:6 ] [ شیرین عسل ] [ ]