وجد

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

وجد

 بودنـــــت همچــون نبـــودنـــــ اســت !


وقتی بودنــــت مــرا به وَجـــــد نمی آورد ،


پس نبـــودنت هم مـرا رنـــــــج نمی دهد !

 

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت13:00---19 خرداد 1393
خیالت راحت انقدراحمق نیستم که بعدازرفتنت سیگاربکشم ودستموبسوزونم اه میکشم تاخودتوبسوزونم...
پاسخ:مرسی عزیزی


یاقوت
ساعت23:23---18 خرداد 1393
ﻫﻤــــﻮﻥ ‫‏ﭼﻨﺪ‬ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻃﻮﻝ ﻣﯿﮑﺸﻪ

ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻫﺎﻣﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻢ

ﻭ ﺑﻔﻬـــــــــﻤﻢ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘﯽ

ﺍﻣـــــــﯿﺪﻭﺍﺭﺗﺮﯾﻦ ﺁﺩﻡ ﺩﻧﯿـــــــﺎﻡ

ﺑــــــﺎﻭﺭﮐﻦ . . .
پاسخ:واقعا


شبنم
ساعت15:16---18 خرداد 1393
فدات بشم من
پاسخ:خدا نکنه جیگری


atefeh
ساعت19:17---17 خرداد 1393

شمــا בاف ایــלּ و اوלּ باش ....

امـــا مــלּ ترجیح میבم پرنسس باباҐ بمونــҐ !!!

پاسخ:عالی عالی


atefeh
ساعت19:09---17 خرداد 1393
یکم چرا اون روز اما فراموش کردم عزیزم
پاسخ:خب چرا ناراحت شدی؟؟؟؟


atefeh
ساعت19:08---17 خرداد 1393

از قـבیــҐ گفـتـטּ בرہ בهــטּ مرבҐ رو
نمـیشــہ { بست } ولـــے
ωــرویس ڪـــہ مـیشــہ ڪـرב ...

پاسخ:بر منکرش لعنت خخخخخخخخخ


atefeh
ساعت19:07---17 خرداد 1393
چرا ؟
پاسخ:بابت تل


atefeh
ساعت19:05---17 خرداد 1393

امروز خاطراتت را سوزاندم

اما بوی خوش هیزمش

بی قرارم کرد

دلتنگت شدم....

پاسخ:چیزی در کلامم نیست جز دوستت دارم هایی که واژه نیستند مثل دم در پی بازدم حیاتم را رقم می زنند بیشتر: جملات زیبای دوستت دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 17 خرداد 1393برچسب:, ] [ 18:54 ] [ شیرین عسل ] [ ]