استعدادم

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

استعدادم

 بی رحمی ﺭﺍ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ !


ﺍﻣﺎ ﺣﻮﺍست ﺭﻭ ﺟﻤﻊ ﮐﻦ ،


ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩﻡ ﺩﺭ ﯾﺎﺩﮔﯿﺮﯼ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ !

 



نظرات شما عزیزان:

misbah
ساعت16:46---8 تير 1393
سلام وبلاگت خیلی قشنگه وخیلی هم پربازدیده!اگه به وبلاگم یه سربزنی ونظربدی خیلی خوشحال میشم!ممنون عزیز.
پاسخ:سلام مرسی تشکر


یاقوت
ساعت13:08---19 خرداد 1393
یه رز سرخ تو دست راستت بگیر

و یه رز سفید تو دست چپت

و تو آیینه نگاهشون کن

من اون وسطی رو با دنیا عوض نمی کنم
پاسخ:چشم


سارا
ساعت12:53---19 خرداد 1393
بیچاره دلم،بادیدنت بازهم لرزید،نمیدانست توهمان بی وفای دیروزی،بیچاره دل است عقل نداردکه...
پاسخ:اره


یاقوت
ساعت23:24---18 خرداد 1393
این روزها سنگین و نحس اند

چه کنم ؟

لحظات هم بهانه ات می گیرند

رفتی و ردپایت در پس کوچه های قلبم باقی مانده است
پاسخ:هنوز نرفتم خخخخخخخخخخخخخخخخخ


شبنم
ساعت15:15---18 خرداد 1393
قربون استعدادت برم خوشکلم
پاسخ:فدات بشم عزیز دلم


atefeh
ساعت19:16---17 خرداد 1393

تــــو زندگیت هـــر چی میخوای باش

فقط نفر ســـوم یه رابطـــه دو نـــفره نباش..

پاسخ:چشم


atefeh
ساعت19:08---17 خرداد 1393
مـטּ از تـو هیـچ نـمـے خـوآهم ،

فَقـط . . .

فقـط بــہ ڪـسے ڪـہ عـآشـقـانــہ دوسـتَـت دآرد بگـو

حـلآلـم ڪُنـد اگـر هنـوز شـب هآ

بـآ یــــــــــآد تـو مـے خـوآبـم..
پاسخ:مـــوهـــایـــم .. که یـکدسـت .. هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد ! بـــــاز هــــم .. بـــــا عـشق .. می نویـسم : دوستـــت دارم … بیشتر: جملات زیبای دوستت دارم


atefeh
ساعت19:05---17 خرداد 1393

نـه اینکــه زانــو زده بـاشـم ...

نـه !

فقط ""دلتنگــــی"" سنگین است

همیـــــــــــن !...

پاسخ:می ترسم کسی نه خودت را، که دوست داشتنت را از من بگیرد ! . بیشتر: جملات زیبای دوستت دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 17 خرداد 1393برچسب:, ] [ 18:55 ] [ شیرین عسل ] [ ]