نباش

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

نباش

 بعضیا لازمه کنارت نباشن . . !


کنارت که باشن تنهاتری . . !


پس خواهشن نباش . . !

 



نظرات شما عزیزان:

saeedsingle
ساعت15:25---22 خرداد 1393
سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد

عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد

گر چه خاکسترم و هم سفر باد ولی

جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد

پاسخ:مرسی


یاقوت
ساعت13:00---19 خرداد 1393

پاسخ:چیه


سارا
ساعت12:52---19 خرداد 1393
برو!پشت سرت شراب میریزم تامست برگردی...!
پاسخ:ای جانم


یاقوت
ساعت23:25---18 خرداد 1393
با من رفت و آمد نکن

رفتن فعل قشنگی نیست

با من فقط راه بیا …
پاسخ:چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دیگه نیام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باش


شبنم
ساعت15:14---18 خرداد 1393
هوووووووووم وقتی میگه نباش یعنی نباش
پاسخ:خب راست میگه دیگه


رژینا
ساعت10:37---18 خرداد 1393
تنها بودن بهتر از با هرکسی بودنه
همه پسرا عوضی شدن
پاسخ:دقیقا بر منکرش لعنت خخخخخخخخخخخخخخ


محمد
ساعت23:33---17 خرداد 1393
سلام خوبی شیرین عسلم چ خبرا خوب از محمدت خبری میگری دختر کجایی سراغی ازت نیست دلم برات تنگ شده ایشلا امتحانات بسلامتی پاس کردی بهم سر بزن منم شرمند سرم شلوغه این روزها نت زیاد نمیام جات خالی دوهفته پیش مسافرت بودم رفتم کاشان گلاب اوردم نیاسر رفتم جشنواره گلابگیر رفتم جات حسابی خالی کنسرت علیرضا روزگار مازیار فلاحی محمد علیزاده رفتم خیلی خوش گذشت جات خالی خلاصه دلم برات حسابی تنگ شده بهم سر بزن عشق همیشه جاوید محمد
پاسخ:سلام چطوری خوبی؟ بامعرفت؟؟؟ چشم بهت سر زدم مثل همیشه


atefeh
ساعت19:16---17 خرداد 1393

בاشـــتــن یــک ســـری



دوســـتـای



خــــل و چـــل


یــعــنــی نـבاشــــتن غـــم

پاسخ:حالا من کدومش هستم خخخخخخخخخخ


atefeh
ساعت19:05---17 خرداد 1393

* تو در "روزهای گرم" چه کلاه ها سرم گذاشتی . . .
* زمستان سردی در راه است* . . .
* خدا رحم کند . . .

پاسخ:“دوستت دارم” هایت را به کسی نگو نگه دار برای خودم من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام . . . بیشتر: جملات زیبای دوستت دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 17 خرداد 1393برچسب:, ] [ 18:57 ] [ شیرین عسل ] [ ]