عاطی جوونم

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

عاطی جوونم

 شمــا בاف ایــלּ و اوלּ باش ....



امـــا مــלּ ترجیح میבم پرنسس باباҐ بمونــҐ !!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

saeedsingle
ساعت15:27---22 خرداد 1393
لایــــــــــــــــــکــــــــ

پاسخ:مرسی


atefeh
ساعت18:48---19 خرداد 1393

بـــــــآس بـــــــِه بَعضیــــــــآ گُفـــــــــت ظَـــــــرفیَت پُشــــــــت


تَکــــــــمیـــــــله


لُطفـ ـ ـ ـا اَز جِلـــــــــوخَنجـــــــَر بــــــــــِزَن

پاسخ:مرسی عزیزی


سارا
ساعت12:50---19 خرداد 1393
یعنی میشودروزی برسدکه توبیایی،مرادراغوش بگیری،بخواهم ازتوگله کنم،توبگی هیس،همه ی کابوس هاتمام شد....
پاسخ:چشم


یاقوت
ساعت23:29---18 خرداد 1393
آرزو می کنم هیچ راه نجاتی نداشته باشی

وقتی غرق خوشبختی هستی
پاسخ:مرسییییی


یاقوت
ساعت23:27---18 خرداد 1393
به به پرنسسسسسس
دلم کار دست است

خودم بافتمش

تارش از سکوت

پودش از تنهایی

همین است که خریدار ندارد…
پاسخ:جانم


arman
ساعت20:21---18 خرداد 1393
نمیدانم چراهر که میگوید
دوستت دارم
ناگهان عطسه ام میگیرد
فکر کنم به زر مفت الرزی دارم
---------------------------------------------
سلااااام خبری ازت نیست یه پست جدید گذاشتم بیا و نظرتو راجع بهش بگو
پاسخ:سلام خوبی؟؟ شما کم پیدا شدی؟ اومدم


عشق2طرفه
ساعت18:28---18 خرداد 1393
وقتی رفت گفت تو را هم میبرم،....





با خوش حالی گفتم:کجا گفت از یادم...
پاسخ:هی خدا


sahar
ساعت18:19---18 خرداد 1393
اووووووون وبمو هکیدن اجی
بیا این وبم ادرستو نزن تا کامنتت واسم بیاد:/
فردا اخرین امتحانمونه:/
پاسخ:خوشبحالت من تا سوم امتحان دارم


sahar
ساعت17:33---18 خرداد 1393
شیرین عسل جان اون وبمو هک کردن بیا این وبم نظر بزار:|
ادرستو نزن خواسی کامنت بزاری تا نظرت واسم بیاد..اوکی؟؟
پاسخ:کی عزیزم


شبنم
ساعت15:13---18 خرداد 1393
افرین پرنسس گلم جیگری
پاسخ:فدات بشم نفسی


رژینا
ساعت10:34---18 خرداد 1393
خوب کاری میکنی عزیزم همینجوری باش
پاسخ:چشم حتما


سارا
ساعت0:32---18 خرداد 1393
هرچه نادیدنی بود،ازمردم دنیادیدم وباورم گشت چه اسایشی داردنابینا...
پاسخ:دقیقا عشقم


سارا
ساعت0:29---18 خرداد 1393
گریه ام میگیردوقتی میبینم دنیای من بود...اما...منت دیگری رامیکشید...
پاسخ:فدات عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 17 خرداد 1393برچسب:, ] [ 19:36 ] [ شیرین عسل ] [ ]