صبر

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

صبر

 روزی را میبینم مرغانی که نزد ما دانه چیدند

 

نزد همسایه تخم گذاردند


ولی ایمان دارم روزی بوی کبابشان

 

به مشامم خواهد رسید


اندکی صبر سحر نزدیک است !

 



نظرات شما عزیزان:

یاقوت
ساعت19:52---25 خرداد 1393
اگر خبری از من نشد.....

چیزی نیس...

فقط یک فاتحه بخوان
پاسخ:اوه اوه خدانکنه


sahar
ساعت11:32---24 خرداد 1393
شیرین من تو لاین پیدات کردم بهت پی ام دادم
پاسخ:مگه من گم شده بودم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


saeedsingle
ساعت15:28---22 خرداد 1393
باختی در کار نیست

برای تو قلبم را ریسک می کنم

یا میبرم یا می میرم....

پاسخ:اوهوم


atefeh
ساعت18:48---19 خرداد 1393

ﺩﻟـﻢ ﮔﺮﻓﺘــﻪ ﺍﺳـﺖ ﯾــﺎ ﺩﻟـﮕﯿــﺮﻡ ﯾـﺎ
ﺷﺎﯾـﺪ ﻫـﻢ ﺩﻟـﻢ ﮔﯿـﺮ ﺍﺳـﺖ
ﻧﻤــﯽ ﺩﺍﻧــﻢ …
ﺍﺻـﻼً ﻫﯿــﭻ ﻭﻗـﺖ ﻓــﺮﻕ ﺑﯿــﻦ ﺍﯾﻨــﻬﺎ
ﺭﺍ ﻧﻔﻬـﻤﯿــﺪﻡ
ﻓﻘـﻂ ﻣـﯽ ﺩﺍﻧـﻢ ﺩﻟـﻢ ﯾـﮏ ﺟـﻮﺭﯼ ﻣـﯽ
ﺷـﻮﺩ
ﺟــﻮﺭﯼ ﮐـﻪ ﻣﺜــﻞ ﻫﻤﯿــﺸـﻪ ﻧﯿــﺴـﺖ
ﺩﻟـﻢ ﮐـﻪ ﺍﯾﻨـﻄــﻮﺭ ﻣـﯽ ﺷـﻮﺩ ، ﻏﺼـﻪ
ﻫـﺎﯼ ﺧــﻮﺩﻡ ﮐـﻪ ﻫـﯿﭻ ،
ﻏﺼـﻪ ﯼ ﻫﻤــﻪ ﯼ ﺩﻧﯿــﺎ ﻣـﯽ ﺷـﻮﺩ ﻏﺼـﻪ
ﯼ ﻣـﻦ
ﺑﻌــﺪ ﺩﻟــﻢ ﺑـﺪﺟــﻮﺭ ﻏﺮﻭﺏ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﺸﻮﺩ ...

پاسخ:چه جالب تمام چیزایی که واسم میذاری توی لاین میذارم منو یاد اونجا میندازه فدات بشم


شبنم
ساعت15:00---19 خرداد 1393
لایک گلم زیبا بود
پاسخ:مرسی نفسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, ] [ 13:38 ] [ شیرین عسل ] [ ]